شناسهٔ خبر: 168908 - سرویس پارلمان شهری
منبع: تسنیم

ثبت نام مهدی چمران در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران

مهدی چمران در هفتمین روز از ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران مهدی چمران به صورت غیرحضوری و محمد سالاری به صورت حضوری در انتخابات ثبت‌نام کردند.

به گزارش «نماینده» در هفتمین روز از ششمین دوره ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش در ساختمان شماره 2 فرمانداری تهران تعداد کاندیداها و داوطلبان با حضور در محل ثبت نام اقدام به ارائه مدارک و ثبت‌نام در این دوره از انتخابات کردند.

در همین ارتباط علاوه بر افزایش حضوری داوطلبان به فرمانداری برای ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران  عملا رعایت پروتکل‌های بهداشتی غیرممکن بوده و شاهد تجمع کاندیداها و تشکیل صف‌های طولانی در محل ثبت‌نام هستیم.

محمد سالاری عضو فعلی شورای شهر تهران با حضور در محل فرمانداری اقدام به ثبت‌نام کرده، همچنین مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران با اعلام کاندیداتوری خود به صورت غیرحضوری و مجازی در این دوره ثبت‌نام کرد.

همچنین مهدی چمران به صورت تلفنی در جمع خبرنگاران در رابطه با ثبت‌نام این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: هنوز لیستی از سوی کاندیداها برای دوره ششم نهایی نشده است و فرایند آن باید طی شود و پیش‌بینی می‌شود طی ماه آینده لیست نهایی شود.

وی همچنین در رابطه با اینکه لیست اشاره شده توسط گروه‌های متخصص بسته خواهد شد تصریح کرد: در رابطه با سرلیستی نیز هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید این موضوع به بعد موکول شد.

چمران همچنین در پاسخ به این پرسش  که آیا مرتضی طلایی نیز در لیست اشاره شده خواهد بود، گفت: آقای طلایی همیشه در لیست ما قرار داشته و این ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در رابطه با تشکیل جبهه "همنا" توسط مرتضی طلایی گفت: این جبهه از سوی آقای طلایی تشکیل شده است و تشکیلات جداگانه‌ای دارد اما همیشه روابط ما دوستانه بوده است.