شناسهٔ خبر: 168559 - سرویس پارلمان شهری
منبع: خانه ملت

ورود افراد توانمند به شوارها سبب جلب اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری می‌شود

میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: افراد شایسته با ورود به عرصه انتخابات شوراها می‌توانند در حل مشکلات مدیریت شهری و شهرداری‌ها گام‌های اساسی بردارند و اعتماد مردم را جلب کنند.

به گزارش «نماینده» سید محمد رضا میرتاج الدینی به بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: هیات نظارت بر انتخابات باید براساس قانون، صلاحیت کاندیداها را بررسی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: برای احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها نباید سلایق سیاسی، حزبی و قومیتی لحاظ شود تا هیچ شائبه‌ای بوجود نیاید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در بررسی صلاحیت کاندیداها به نحوی عمل شود که حق احدی از این افراد تضییع نشود؛ ضمن اینکه اعضای هیات نظارت هم به همین شیوه عمل خواهند کرد.

وی اظهار کرد: افرادی که توانایی و شایستگی لازم را دارا هستند می‌توانند پا به عرصه انتخابات بگذارند تا اینکه بتوانند در حل مشکلات مدیریت شهری و شهرداری‌ها گام‌های اساسی بردارند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: ورود افراد پاکدست به نهاد شوراها باعث خواهد شد که اعتماد مردم به مدیریت شهری جلب شود و البته دیگر شاهد اتفاقات ناخوشایند در شوراها نخواهیم بود.