شناسهٔ خبر: 168522 - سرویس مجلس
منبع: فارس

موضع مقتدرانه برابر آمریکا آنها را از مواضع به ناحق‌شان به عقب می‌راند

دهمرده نماینده مردم زابل گفت: تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و به طور کل اتخاذ موضع مقتدرانه در برابر آمریکا و غرب آنها را از مواضع به ناحق‌شان به عقب می‌راند.

به گزارش «نماینده» حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل شورای اسلامی گفت: تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و به طور کل اتخاذ موضع مقتدرانه در برابر آمریکا و غرب آنها را از مواضع به ناحق‌شان به عقب می‌راند.

نماینده مردم زابل اظهار داشت: هرگاه ما در برابر دشمن عقب نشسته‌ایم دشمن پیش آمده و هرگاه جلوی دشمن ایستاده‌ایم او را از مواضعش عقب رانده‌ایم و تجربه سال‌های گذشته ما نشان می‌دهد در برابر دشمن باید محکم ایستاد.

دهمرده خاطرنشان کرد:‌ مجلس مراقبت می‌کند تا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به طور دقیق اجرا شود و در واقع اجرای این قانون منافع ملت ایران را تأمین می‌کند و مجلس هم همین موضوع را مدنظر دارد.

وی افزود: از سرگیری انجام تعهدات ایران در برجام زمانی خواهد بود طرف‌های مقابل به تعهداتشان عمل کنند و درباره عملکرد آنها راستی‌آزمایی صورت گیرد.

نماینده مردم زابل در پایان گفت: مقامات غربی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و نباید به حرف و امضای آنها اعتماد کرد و فقط اقدام عملی از سوی آنها برای انجام تعهدات باید مدنظر باشد.