شناسهٔ خبر: 167174 - سرویس جامعه
منبع: تسنیم

جلسه مشترک مجلس و دولت درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

بازنشسته43 سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از نشست مشترک مجلس و دولت درباره بررسی کیفیت اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش «نماینده» علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسات این هفته کمیسیون متبوعش ، گفت:قرار است در جلسات هفته جاری کمیسیون ، لایحه بودجه 1400 با حضور مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ، مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئولان سازمان بهزیستی کشور، بررسی شود.

وی با بیان اینکه در جلسات این هفته کمیسیون اجتماعی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور کیفیت اجرای طرح مراکز مثبت زندگی و مطالبات معلولان  ارزیابی می شود، گفت:همچنین قرار است در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی مسائل و مشکلات مربوط به این وزارتخانه در محل کمیسیون اصل نود مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: همچنین قرار است در جلسات این هفته کمیسیون  با دعوت از مدیران منابع انسانی قوه مقننه با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کیفیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی و ارزیابی شود.

بابایی همچنین از حضور مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور،بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و همچنین مسئولان
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفان در کمیسیون اجتماعی به منظور ارزیابی لایحه بودجه 1400
خبر داد.