شناسهٔ خبر: 166833 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

سوال از "سلطانی فر" به صحن علنی مجلس ارجاع شد

سلطانی فر سخنگوی کمیسیون فرهنگی نشست امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در تشریح نشست امروز ( دوشنبه، 10 آذر ) این کمیسیون فرهنگی، گفت: در این نشست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حضور یافته بود.

وی با اشاره به محور سوالات مطرح شده از وزیر ورزش در این  جلسه، ادامه داد: آقای راستینه نماینده شهرکرد در مورد رویکردهای کلی مدیریت ورزش، سیاست‌گذاری حوزه ورزش، قراردادهای مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی، وضعیت ورزش همگانی و تدوین‌نظام نامه جامع ورزش مطرح شد که در نهایت سوال‌کنندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و سوال به صحن مجلس ارجاع شد.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزیر گزارشی از فعالیت‌های حوزه ورزش در 4 سال اخیر ارائه کرد و ما هم معتقدیم که در حوزه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مانند فوتبال در رده‌های ملی و باشگاهی پیشرفت‌های قابل قبولی داشتیم و توضیحات وزیر در این رابطه قانع کننده بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سلطانی فر پاسخ های به سوالات نمایندگان ارائه کرد، افزود: البته قرار شد نشست‌های تخصصی دیگری با حضور وزیر برگزار شود تا تصویر روشن‌تری از پاسخ‌ها ارائه شود و به مرحله اقناعی دست یابیم.