شناسهٔ خبر: 166809 - سرویس اقتصاد
منبع: تسنیم

وزیر جهاد کشاورزی: قیمت مرغ ۱۸۵۰۰ تومان و در همه فروشگاه ها موجود است!

خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که مردم نگران محصولات پروتئینی نباشند، گفت: از امروز مرغ کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در تمام فروشگاه‌ها برای عرضه موجود است.

به گزارش «نماینده»  کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی پس از شرکت در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرغ کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در تمام فروشگاه‌ها موجود است؛ اظهار کرد: آنچه که بر قیمت مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتئینی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تحلیل شد به همه دستگاه‌های ذیربط تکالیفی داده شد و همه همکاران در وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر همه دست به دست هم بدهند تا قیمت محصولات پروتئینی را کنترل کنند و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.


خاوازی تاکید کرد: در این راستا بر اساس دستوری که رییس جمهوری به جهاد کشاورزی دادند از روز دوشنبه وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت به بازار ورود کردند و مرغ گرم و منجمد با کیفیت را وارد بازار کردند و بازار را از دست دلالان و عمده فروشی درآوردند و قیمت را که در بازار بهمن ۳۵ هزار تومان بود امروز و روز پنجشنبه به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رساندیم.

وی تصریح کرد: همکاران در وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارت خودشان را به خرده فروشان آغاز کردند امیدواریم که بازار را تثبیت کنیم و وضعیت کمبود نهاده‌ها را به شدت پیگیری می‌کنیم که تمام واحدهای تولیدی ما این را در اختیار داشته باشند.

وزیر جهاد کشاوری اظهار داشت: نکته دیگر این که خرده فروشی در میدان بهمن برداشته شد و به تمام میادین میوه و تره بار ارسال شد و اکنون استارتاپ‌های بزرگی وارد شدند که مرغ را در اختیار مردم در خانه هایشان قرار بدهند از امروز مرغ گرم و منجمد در کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ موجود است.