شناسهٔ خبر: 166543 - سرویس سیاست
منبع: مهر

دولت از خانواده‌های بی‌بضاعت حمایت مالی کند

گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت باید در ایام اعمال محدودیت های کرونایی از خانواده های بی بضاعت حمایت مالی کند.

به گزارش «نماینده» عباس گودرزی با تأکید بر ضرورت حمایت از اقشار ضعیف جامعه در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: در شرایط شیوع ویروس کرونا، دولت دو هفته آینده را تعطیل کرده است که اقدام درستی است و باید زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

وی افزود: تأکید مجلس شورای اسلامی آن است که به هر نحوی باید یک سبد حمایتی برای خانواده‌های بی بضاعت و دهک‌های ضعیف جامعه در این ایام پیش بینی شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته دولتمردان گفته اند که برنامه‌هایی در این راستا دارند که امیدواریم هر چه سریع‌تر این برنامه را به طور دقیق به مردم اطلاع رسانی کنند تا بتواند بخش ولو کوچکی از مشکلات معیشتی خانوارهای کم درآمد جامعه را حل و فصل کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه شیوع بیماری کرونا، بازار، اقتصاد و معیشت ما را تحت تأثیر خود قرار داده است و به همین دلیل لازم است همه مردم همکاری کنند و دست به دست هم دهند تا این بیماری در جامعه ما کنترل شود.

گودرزی تأکید کرد: در حال حاضر اولویت اصلی کشور مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم است و قطعاً اقتصاد و امنیت کشور هم به این مسئله گره خورده است.

وی افزود: لازم است همه مردم پروتکل‌های ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا هر چه سریع‌تر زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشورمان قطع شود.