شناسهٔ خبر: 166170 - سرویس سیاست
منبع: فارس

هرکس در آمریکا سر کار بیاید کارش دشمنی با ملت ایران است

حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در آمریکا هر کسی بر سر کار بیاید کارش با ملت ما دشمنی است و از دشمن انتظاری جز دشمنی نمی‌توان داشت.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت سکه و دلار در روز گذشته، گفت‌: این کاهش قیمت هیچ ربطی به انتخابات آمریکا ندارد بلکه نتیجه مقاومت ملت ایران است.

وی افزود: ربط دادن مسائل اقتصادی کشور به انتخابات آمریکا حرفی کاملا غیرکارشناسی است و آنچه در روز گذشته اتفاق افتاد هیچ ارتبایی به این موضوع ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس  اظهار داشت:‌ در آمریکا هر کسی بر سر کار بیاید کارش با ملت ما دشمنی است و از دشمن انتظاری جز دشمنی نمی‌توان داشت.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم این کاهش قیمت نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم ماست و نه پیشی گرفتن بایدن بر ترامپ در انتخابات.

وی در پایان گفت: بعضی‌ها در داخل سعی دارند تا این موضوع را به نفع خود مصادره کنند تا در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از آن بهره‌برداری سیاسی داشته باشند که باید جلوی این رفتارها گرفته شود و البته همگی به هوش باشیم که چنین افرادی مجال سوء استفاده نداشته باشند.