شناسهٔ خبر: 165851 - سرویس مجلس
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

قدرت خرید مردم نسبت به سال ۹۸، به یک سوم کاهش یافت

اقبال شاکری نماینده مردم تهران گفت: در حال حاضر دلال‌ها بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد.

به گزارش «نماینده»،اقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی اظهار کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر بازار رها و از تسلط و کنترل دولت خارج شده است.

وی ادامه داد:  قدرت خرید مردم نسبت به سال ۹۸، به یک سوم کاهش یافته است و دولت هم برای ترمیم این موضوع برنامه‌ای نداشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مدیران دولتی انتظار دارند که مجلس برنامه ارائه کند تا آنها اجرا کنند تا از شرایط فعلی خارج شویم، در صورتی که مجلس ناظر است و باید دولت برنامه ارائه دهد و مجلس بر آن نظارت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه دولت هیچ برنامه‌ای برای برون رفت از وضعیت فعلی ندارد، گفت: مشکل اساسی کشور امروز این است که دچار بی‌برنامگی شده‌ایم. رئیس جمهور خودش را در نهاد ریاست‌جمهوری حبس کرده و بیرون نمی‌آید تا از نزدیک مشکلات مردم را ببیند.

شاکری گفت: در حال حاضر دلال‌ها بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد، امروز اقتصاد کشور به گونه اداره می‌شود که ضد مردم است.