شناسهٔ خبر: 165849 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

سعیدی: هماهنگی و اتحاد سران قوا اقدام مهمی برای رفع مشکلات اقتصادی است

محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز نماینده مردم تبریز گفت: یکی از مطالبه‌های جدی مردم از قوای سه‌گانه، هماهنگی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است چراکه برخی از مشکلات مردم حاصل ناهماهنگی‌هاست.

به گزارش «نماینده»،محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مجلس آماده همکاری با همه نهادها برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است، تصریح کرد: یکی از مطالبه‌های جدی مردم از قوای سه‌گانه، هماهنگی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است چراکه برخی از مشکلات مردم حاصل ناهماهنگی‌هاست.

وی با بیان اینکه، گره زدن مشکلات معیشتی و سرنوشت کشور به خارج اشتباه راهبُردی است، گفت: ما ظرفیت‌ها و منابع فراوانی برای مدیریت کشور داریم و قطعاً درصورتی‌که از این ظرفیت‌ها و منابع به نحو صحیح استفاده کنیم می‌توانیم تمام مشکلات اقتصادی را رفع و نیازهای کشور را تأمین کنیم اما وقتی برخی مدام از تأثیر مسائل خارجی بر اقتصاد سخن می‌گویند نشان می‌دهند که آنها توجهی به ظرفیت‌ها و منابع داخلی کشور ندارند.

سعیدی گفت: برخی ظرفیت‌های کشور مورد بی‌توجهی قرارگرفته و لازم است که مجلس شورای اسلامی برای فعال کردن این ظرفیت‌ها برنامه لازم را در دستور کار قرار دهد؛ باید همه قبول کنند که و اعتقاد داشته باشند که نسخه رفع مشکلات اقتصادی، توانمندی داخلی است و قطعاً نمی‌توان برای رفع مشکلات انتظار به کمک بیگانگان داشت.