شناسهٔ خبر: 165778 - سرویس مجلس

وظیفه مان رادر چارچوب قانون انجام میدهیم/تلاش رسانه های معاند به جایی نمیرسدچون مردم خودرامتعلق به نظام میدانند

سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: آنچه که وظیفه ی ماست در چارچوب قانون انجام خواهیم داد اما این تلاش مذبوحانه رسانه های معاند هرگز به جایی نخواهد رسید چرا که مردم این سرزمین با همه وجود خود را متعلق به نظام میدانند و در آوردگاها و دستاوردهای نظام  پیشگام خواهند بود.

معین الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی در گفتگو با «نماینده» در توضیح انتشار سخنان ایشان در جلسه کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر نیرو در زمینه وضعیت آب حوزه انتخابیه گفت: در حوزه آب استان سیستان و بلوچستان توسط وزارت نیرو اجحاف شکل گرفته است و دامنه های این موضوع اثر من الشمس هست چه این مسئله  را دوستان قبول کنند یا نکنند. با پاک کردن صورت سوال به جایی نخواهیم رسید باید بیایند و وضعیت مردم را ببیند.
وی افزود: علی ایهاالحال از وزیر محترم ممنونیم که عنوان کردند تا پایان سال مالی ۱۵۰ هزار نفر به حوزه آب رسانی متصل شوند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی درباره رفع مشکل کم آبی حوزه انتخابیه گفت: برای رفع مشکل از همه اهرام های قانونی خودمان استفاده خواهیم کرد. دیگر فریاد تشنگی مردم خاموش نخواهد شد مادمی که به این ندا پاسخ داده شود.
سعیدی در واکنش به پاسخ دوستان معاون وزیر کشور دربارۀ مطرح کردن مشکل از طرف نماینده در جلسه کمیسیون گفت: این که دوستان معاون وزیر کشور میفرمایند نماینده باید پاسخگوی حوزه خودش باشد و در جواب ما که به شکل قانونی شکایت می‌کنیم ناراحت می شوند، کاش این واکنش ها را در برابر تشنگی مردم را به همین اندازه ساده و صریح میگفتند تا به عنوان نماینده از این پاسخ لذت می بردم.
این نماینده مجلس در پایان دربارۀ اشک تمساح شبکه های معاند خارجی و سوء استفاده از صحبت های ایشان گفت: علی ایها الحال آنچه که وظیفه ی ماست در چارچوب قانون انجام خواهیم داد اما این تلاش مذبوحانه رسانه های معاند هرگز به جایی نخواهد رسید چرا که مردم این سرزمین با همه وجود خود را متعلق به نظام میدانند و در هر آوردگاها و دستاوردهای نظام  پیشگام خواهند بود.

آنچه که وظیفه ی ماست در چارچوب قانون انجام خواهیم داد اما این تلاش مذبوحانه رسانه های معاند هرگز به جایی نخواهد رسید چرا که مردم این سرزمین با همه وجود خود را متعلق به نظام میدانند و در آوردگاها و دستاوردهای نظام  پیشگام خواهند بود.

گفتگو: حدیث ابراهیمی راد