شناسهٔ خبر: 165539 - سرویس سایر حوزه‌ها

دانلود قسمت اول سریال قورباغه از اوایل آبان

سریال قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده در ژانر اجتماعی و معمایی بزودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد و علی رغم اینکه قرار بود سریال در تابستان توزیع شود، انتشار آن با گسترش ویروس کرونا به تعویق افتاد و حالا مطلبی با موضوع اختلاف میان تهیه کننده سریال «قورباغه» با سرمایه‌گذار آن منتشر شده که در آن آمده رقمی بین ۱۵تا ۱۸میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه شده ولی در روزهای پایانی کار، این اختلاف بر سر پلتفرم‌ ارائه دهنده و درصد مالکیت سریال پیش آمده است. پس از انتشار این خبر، روابط عمومی سریال قورباغه در مطلبی آن را تکذیب کرد و اعلام کرد: خبر منتشر شده راجع به سریال قورباغه سراسر دروغ و کذب است و قطعا شکایت قضایی انجام خواهد گرفت. متاسفانه افرادی با هدف تخریب در آستانه پخش سریال شروع به دروغ پردازی نموده اند از جمله پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده است منشا این شیطنت هاست.

پوستر رسمی سریال قورباغه رونمایی شد

رونمایی از نخستین پوستر رسمی سریال قورباغه بعد از فیلمبرداری کامل سریال از سوی روابط عمومی پروژه منتشر شد، سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده پس از دریافت پروانه نمایش، برای انتشار در آبان ماه آماده می‌شود. فیلمبرداری قورباغه در ۱۶ قسمت انجام شده است.

پروانه نمایش ۶ قسمت از سریال صادر شده است

محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: از سوی سازندگان قورباغه تقاضای بازبینی به ارشاد داده شده است و در همین راستا ۶ قسمت اولیه سریال نیز ارائه شده است.

معرفی سریال قورباغه

قورباغه مجموعهٔ نمایش خانگی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۱۳۹۹-۹۸، در شبکهٔ نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد که قرار است نخستین قسمت آن در تابستان ۱۳۹۹ منتشر شود. بازیگران سریال قورباغه : نوید محمدزاده، صابر ابرفرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوری، انآناهیتا افشار، هومن سیدی خلاصه داستان قورباغه : این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.  

دانلود سریال قورباغه

رسانه اینترنتی هکس دانلود همزمان با پخش این سریال در شبکه خانگی از اوایل آبان اقدام به قرار دادن لینک های دانلود قسمت اول سریال قورباغه در وبسایت خود جهت دانلود کاربران میکند، این رسانه با داشتن آرشیو قوی در زمینه دانلود فیلم خارجی جدید و قدیمی و همچنین دانلود انیمیشن میتواند گزینه خوبی برای جمع آوری آرشیو فیلم ها است. بد نیست بدانید که دانلود فیلم ایرانی از این سایت نیز ممکن است. برای مشاهده این سایت میتوانید از طریق جستجو "هکس دانلود" در گوگل آنرا بیابید.