شناسهٔ خبر: 165532 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

هفته آینده؛ بررسی نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا در مجلس

حدادی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا در جلسات هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»،علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستورکار اخیر کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا در دستورکار اخیر اعضای کمیسیون قرار دارد.

وی با بیان اینکه در جلسات کمیسیون پیش از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه بخشی از مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات بررسی و مصوب شده است، افزود: بخش هایی از مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها برای بررسی بیشتر و کارشناسی به کارگروه تخصصی کمیسیون که به همین منظور در کمیسیون شکل گرفته ارجاع شده است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در این کارگروه به پایان رسیده، ادامه داد:قرار است در جلسات روز های یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده کمیسیون گزارش کارگروه تخصصی در این باره در صحن علنی کمیسیون بررسی شود.

حدادی اظهار داشت: پس از بررسی و تصویب نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در این کمیسیون، گزارش کمیسیون درباره طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها، جهت بررسی رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس همچنین از نهایی شدن بررسی طرح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون و ارجاع آن به هیئت رئیسه جهت در نوبت قرار گرفتن بررسی در جلسه علنی قوه مقننه خبرداد.