شناسهٔ خبر: 165214 - سرویس اقتصاد
منبع: خانه ملت

هجمه علیه مجلس، وکلای مردم را از تلاش برای رفع مشکلات دلسرد نمی‌کند

غنی نظری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی می‌گوید هجمه‌هایی که علیه مجلس وجود دارد تاثیری در فعالیت و تلاش وکلای ملت ندارد و ما برای رفع مشکلات مردم تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

به گزارش «نماینده» سیدغنی نظری خانقاه عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته علیه مجلس یازدهم، گفت: هرچند برخی از این هجمه‌ها از سوی رقبای انتخاباتی که نتوانستند به مجلس راه یابند، ایجاد می‌شود اما وکلای مردم در خانه ملت دلسرد نشده و همچنان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی به کار خواهند بست.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باب انتقادات سازنده از عملکرد مجلس یازدهم باز است، تصریح کرد: هجمه‌هایی که از سوی دشمن علیه مجلس شانتاژ می‌شود، تاثیری در فعالیت و تلاش وکلای ملت ندارد و ما برای رفع مشکلات مردم تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

وی افزود: نمایندگان مردم در خانه ملت تمام مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، آشنا هستند اما باید به این نکته نیز توجه شود که به نتیجه رسیدن برخی کارهای کارشناسی، زمانبر است.

تدوین طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی با هدف عرضه بیشتر مسکن به بازار در مجلس یازدهم

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: نمایندگان به دنبال دریافت امکانات نیستند و دغدغه‌ی آنها رفع مشکلاتی مانند تامین مسکن، کاهش قیمت خودرو، جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی و کوچک شدن سفره مردم است.

نظری خانقاه اضافه کرد: از آنجایی که در شرایط کنونی تامین مسکن به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده است، کمیسیون اقتصادی با تدوین طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی زمینه عرضه بیشتر مسکن به بازار را فراهم کرد از سوی دیگر تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده به منظور افزایش درآمدهای دولت یکی دیگر از دستورکارهای مجلس یازدهم در هفته های اخیر بود تا بتوان از این طریق روزنه‌ای برای جایگزینی درآمد مالیات به جای درآمدهای نفتی ایجاد کرد.