شناسهٔ خبر: 165191 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

عملکرد اعتبارات وزارت میراث فرهنگی را با حضور مونسان بررسی می‌کند

کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه شنبه به استماع گزارش و بررسی برنامه ها و عملکرد اعتبارات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با حضور وزیر و معاونان این وزارتخانه خواهد پرداخت.

به گزارش «نماینده» براساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه (۶ مهر ماه)، دوشنبه (۷ مهر ماه) و سه‌شنبه (۸ مهر ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون در روز یکشنه عصر رسیدگی به طرح‌های دو فوریتی تامین مسکن،  اصلاح ساختار بودجه و تامین مسکن را در دستور کار خود دارد.

همچنین کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در روز دوشنبه رسیدگی به درخواست عده ای از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را جهت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور دارند و در روز سه شنبه هم ضمن تبادل اطلاعات و اخبار به استماع گزارش و بررسی برنامه ها و عملکرد اعتبارات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با حضور وزیر و معاونین این وزارتخانه خواهند پرداخت.

کمیته اقتصادی این کمیسیون در روز یکشنبه و در نوبت صبح طرح حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا را بررسی می‌کند و کمیته امور اجتماعی و فرهنگی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در نوبت صبح رسیدگی به طرح نظام رتبه بندی معلمان،  طرح استفساریه تبصره(۶۲) قانون برنامه دوم،  رسیدگی به عملکرد بودجه، سازمان آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی و جهاد دانشگاهی(موسسه رویان) را در دستور دارد.

همچنین کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار روز یکشنبه در نوبت عصر به ارزیابی عملکرد امور، فصول و استانها در بودجه سنواتی طی برنامه ششم خواهد پرداخت و در روز سه‌شنبه عصر هم به بررسی سند ملی آمایش می‌پردازد. کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس هم روز یکشنبه عصر،  رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ دیوان محاسبات کشور را در دستور دارد و در روز سه شنبه عصر به گزارش دیوان محاسبات درخصوص عملکرد بودجه سال ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

کمیته فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک و دیجیتال هم در روز دوشنبه صبح به بررسی طرح حمایت از توسعه و رقابت پذیری پلتفرم های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات خواهد پرداخت.