شناسهٔ خبر: 165178 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

عده‌ای با تحریف دفاع مقدس به دنبال توقف حرکت نظام هستند

عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: عده‌ای با تحریف دفاع مقدس به دنبال ممانعت از پیشبرد آرمان‌های اصیل انقلاب هستند، اما هیچ گاه اتفاق رخ نمی‌دهد.

به گزارش «نماینده» علی اصغر عنابستانی به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب «مبنی بر اینکه دست تحریف در کمین دفاع مقدس است» گفت: مقام معظم رهبری اخیرا در رابطه با تحریف هشدار داده بوند و تاکید داشتند که تحریف از تحریم خطرناک‌تر بوده و اثر آن برای تخریب نظام نیز بیشتر است؛ بنابراین اگر ما آنچه را که داریم و تاثیری که دفاع مقدس بر کشورمان داشته را نتوانیم به صورت صحیح تبیین کنیم و یا اینکه بالعکس تعریف شود به قطعه‌ای از تاریخ کشورمان تبدیل خواهد شد که می‌توان ابهامات زیادی به آن وارد کرد.

نماینده مردم سبزوار در ادامه افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند تا جهت گیری کلی انقلاب را به انحراف کشانده و حرکت انقلاب در مسیر آرمان‌های اصلی را متوقف کنند، همچنین این افراد در تلاش هستند تا افتخارات انقلاب را  تحریف کرده و هویت آن را از درون خالی کنند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: آنهایی که به دنبال تحریف دفاع مقدس هستند تا جهت‌گیری کلی انقلاب را به انحراف بکشانند؛ دقیقا در همه عرصه‌هایی که انقلاب افتخار کسب کرده به دنبال تحریفات متعدد بودند تا هویت انقلاب ما را از درون خالی کنند.

وی تاکید کرد: بحث دفاع مقدس بسیار با اهمیت است؛ چرا که ما در دفاع مقدس عظمت انقلاب را به دنیا نشان دادیم و به یک خودباوری و انسجامی برای ادامه انقلاب رسیدیم در حقیقت دفاع مقدس تضمین ادامه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و آن را برای سال‌های سال بیمه کرد و از طرفی نیز حقانیت خودمان را برای دنیا فریاد زدیم و پای آن نیز ایستادیم.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: گاه و بیگاه در رابطه با اصل شروع جنگ، مدل پایان جنگ و پذیرش قطعنامه مباحث متعددی مطرح می‌شود که این شبهات را نیز تحریف کنندگان دفاع مقدس طرح می‌کنند؛ بنابراین باید ساختار نظام، تاریخ نویسان و روایان دفاع مقدس نسبت به این موضوعات حساس باشند و به روشنگری بپردازند.