شناسهٔ خبر: 165162 - سرویس فرهنگ
منبع: خانه ملت

انعقاد قرارداد با شرکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام برای تهیه تبلت کودکان نیازمند

تبلت دانش آموزی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تلاش ما برای دسترسی ۲۵۰ هزار دانش آموز تحت سرپرستی کمیته امداد به تبلت در حال انجام است و براین اساس قراردادی با شرکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام منعقد کردیم و تا پایان مهر ماه این شرکت، تبلت‌ها را به ما ارائه می‌کند.

به گزارش «نماینده» سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به عدم دسترسی برخی کودکان بویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دروس خود گفت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر خود با وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی بر حضور قوی‌تر صدا و سیما و سامانه‌های آموزشی مانند شاد برای تدریس کودکان تاکید فرمودند، تا آموزش در دسترس همه خانواده‌ها قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در تلاش است تا با کمک مردم و خیرین اقدامات موثری را برای تهیه تبلت برای کمک به کودکان خانواده‌های نیازمند انجام دهد و هم‌افزایی‌های خوبی هم صورت گرفته است و اگر آنها ۵۰ درصد نیاز کودکان نیازمند را در یک استان برعهده بگیرند، ما هم مابقی را تامین خواهیم کرد.

بختیاری اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا ۲۵۰ هزار دانش آموز تحت سرپرستی کمیته امداد در کل کشور بتوانند به وسایل آموزشی مانند تبلت دسترسی پیدا کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: ما قراردادی را با شرکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام منعقد کرده‌ایم که براساس آن تا پایان مهر ماه این شرکت، تبلت‌ها را در اختیار ما قرار خواهد داد.