شناسهٔ خبر: 165118 - سرویس اقتصاد
منبع: خانه ملت

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون صنایع مجلس

کمیسیون کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را بررسی می‌کند.

به گزارش «نماینده» براساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۶ مهر ماه) خود، میزبان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود تا برنامه‌های علیرضا رزم حسینی برای تصدی در این منصب را بررسی کنند.

براساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه(۷ مهر ماه) به جمع‌بندی گزارش کمیسیون در اجرای ماده ۲۰۲ قانون آئین‌نامه داخلی درباره وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می‌پردازد.

همچنین ادامه بررسی طرح جهش تولید دانش‌بنیان و ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران دستورکارهای کمیسیون صنایع و معادن در روز سه شنبه(۸ مهر ماه) خواهد بود.

براساس این گزارش کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوشنبه گزارش مرکز سامانه‌های اطلاعاتی از پژوهشکده هوشمند سامانه‌های اطلاعاتی دانشگاه تهران را بررسی می کند.

همچنین بررسی تاثیر بی‌ثباتی ارز در حوزه تولید با دعوت از مسئولان بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، اتاق ایران، مرکز پژوهش‌های مجلس دستور کار کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار در روز دوشنبه خواهد بود.

براساس این گزارش کمیته صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نیز دوشنبه پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی پتروشیمی با حضور مسولان دستگاه‌های ذیربط را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بررسی پیشنهاد واصله شرکت خودروسازی درخصوص نحوه قیمت‌گذاری خودرو دستورکار کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی در هفته جاری است.

براساس این گزارش کمیته معدن و صنایع معدنی مشکلات اجرایی قانون معادن و اخذ پیشنهادهای اصلاحی قانون با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی، مرکز پژوهش‌ها ی مجلس و اتاق ایران را در روز دوشنبه  بررسی می‌کند