شناسهٔ خبر: 164908 - سرویس مجلس
منبع: فارس

توضیحات دهنوی درباره ماجرای سؤالش از وزیر نفت و عدم ارسال سؤال به صحن علنی

سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در ماجرای سؤالم از وزیر نفت موضوع قانع شدن یا نشدن و یا پس گرفتن سؤال مطرح نبود بلکه به دلیل کافی بودن مستندات ارائه شده و روشن شدن ابهامات در موضوع سؤال دلیلی برای ارسال آن به صحن علنی وجود نداشت.

به گزارش «نماینده»،سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتشار اخباری در مورد قانع شدنش از پاسخ وزیر نفت و پس گرفتن سؤال گفت: در این ارتباط اصلا بحث قانع شدن یا نشدن و یا پس گرفتن سؤال مطرح نبوده و نیست.

وی افزود: سؤال من از وزیر نفت در کمیسیون مطرح شد و وزارت نفت نیز مدارک و مستندات مرتبط با سؤال را ارائه کرد و ابهام و سؤال کاملا برطرف شد و دلیلی برای ارسال آن به صحن وجود نداشت که بخواهیم با این کار وقت مجلس و نمایندگان را بگیریم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این من طی نامه‌ای خطاب به وزیر نفت ایرادات مربوط به قراردادهای گازی، نفتی و پتروشیمی با دیگر کشورها را مطرح و در پیوست‌های نامه راهکارهای لازم برای انعقاد قراردادهای نفتی بهتر ارائه کردم و این نامه علاوه بر وزیر نفت به رؤسای دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و نیز رئیس و نمایندگان مجلس ارسال شد.

دهنوی خاطرنشان کرد: وزیر نفت قول داد تا این موضوع را پیگیری و آن را لحاظ کند که البته ما به قول وزیر هم اکتفا نکرده‌ایم و پیگیر موضوع خواهیم بود تا این امر محقق شود.