شناسهٔ خبر: 164798 - سرویس اقتصاد
منبع: فارس

قیمت برخی خودروهای داخلی روزانه ده‌ها میلیون تومان بالا می‌رود

رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس با بیان اینکه برخی از خودروهای تولید داخل روزانه ده‌ها میلیون تومان افزایش قیمت پیدا می‌کنند از وزارتخانه سمت خواست که جلوی قیمت‌های افسارگسیخته خودرو را بگیرد.

به گزارش «نماینده» جلال رشیدی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها و اجناس اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که وزارتخانه بدون وزیر صمت در قضیه گرانی‌ها هیچگونه نظارتی ندارد قیمت ها هر روز در حال اوج گرفتن است.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها شوکه عجیبی به مردم وارد کرده است، افزود: روزانه شاهد این هستیم که قیمت برخی از خودروها ۱۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد و این افزایش قیمت خودروهایی که تولید داخل هم هستند نارضایتی شدیدی را ایجاد کرده است. وزارت صنعت و معدن باید جلوی قیمت‌های افسار گسیخته خودرو را بگیرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس درباره بازار سرمایه نیز با اشاره به توضیحات هفته گذشته قالیباف اصل در کمیسیون متبوعش اظهار داشت: درباره شاخص بورس و دغدغه‌های مردم در این جلسه توضیحاتی از سوی رئیس سازمان بورس ارائه شد و ما نمایندگان نیز سعی کردیم صدای مردم باشیم.

نماینده مرودشت در مجلس با تاکید بر این جمله که شاهد نوعی وادادگی و رها شدگی در بازار سرمایه هستیم، گفت: حقوقی‌ها و کارگزاران بزرگ و سهامداران عمده که در بورس سودهای کلانی کرده‌اند، باید به بورس برگردند و سهامشان را عرضه کنند تا بورس زنده بماند.