شناسهٔ خبر: 164766 - سرویس جامعه
منبع: ایسنا

طرح واگذاری شبکه نمایش خانگی به کمیسیون فرهنگی ارجاع نشده است

میرزایی یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره احتمال واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما گفت: مباحثی که در این خصوص گفته می شود صرفا گمانه زنی است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام حسین میرزایی، درباره اینکه گفته می شود نمایندگان مجلس طرحی ارایه داده اند برای نظارت صدا و سیما بر شبکه نمایش خانگی و VOD و احتمال واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما گفت: تا به امروز طرحی در این خصوص به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع داده نشده است، بنابراین مباحثی که در این خصوص گفته می شود، صرفا گمانه زنی است.

وی افزود: اینکه این موضوع به چه میزان صحیح است یا خیر بحث دیگری است. اصلا گاهی اوقات برخی موارد صرفا مسئله سازی نادرست است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: امر واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما و یا اینکه این شبکه در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، هنوز مورد بررسی کمیسیون فرهنگی قرار نگرفته است، در صورتی که قرار باشد این موضوع بررسی شود از صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز پژوهش های مجلس و از کمیسیون فرهنگی کارشناسان و نمایندگانی این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد و ضمن در نظر گرفتن نکات مثبت و منفی امر تصمیمی منصفانه و عادلانه اتخاذ خواهد شد.