شناسهٔ خبر: 164633 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

برنامه ریزی برای تعیین رابطین استانی فراکسیون جهت معرفی به نهادهای قرآنی استان‌ها

پژمانفر431 رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس یازدهم از اتخاذ تصمیم برای تعیین رابطین قرآنی فراکسیون از طریق مجامع استانی جهت معرفی و ارتباط با نهادهای قرآنی استان‌ها خبر داد.

به گزارش «نماینده»، اولین نشست فراکسیون قرآن عترت مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (۱۶ شهریور ماه) در محل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با حضور رئیس و اعضای فراکسیون تشکیل شد.  

نصرالله پژمانفر در تشریح اولین نشست فراکسیون قرآن عترت مجلس گفت: در این نشست پیشنهادات و نظرات اعضای فراکسیون در خصوص اولویت‌های فراکسیون برای توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح ملی و بین المللی در دوره یازدهم مجلس مطرح شد و در ادامه بنده گزارشی را از عملکرد فراکسیون قرآن و عترت مجلس دهم و اقدامات انجام شده  ارائه کردم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در ادامه نشست در خصوص تعیین رابطین استانی فراکسیون از طریق مجامع استانی جهت معرفی به استانداران و فعالان حوزه قرآنی به عنوان رابط مجلس در این حوزه تصمیم‌هایی گرفته شد. همچنین جهت زمان تشکیل جلسات مستمر ماهانه فراکسیون نیز برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس یازدهم به هدف اصلی فراکسیون متبوع خود اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقاء انس با قرآن به عنوان تنها پناه گاهی که می‌تواند ما را از این بحران‌های موجود نجات دهد از اهداف فراکسیون قرآن عترت مجلس است.  براین باور هستیم که در جامعه با توجه به شرایط فرهنگی موجود باید انس به قرآن را  بیشتر کنیم. این امر به برنامه‌ریزی، اراده و اعتبارات نیازمند بوده که در این فراکسیون پیگیری خواهیم کرد.