شناسهٔ خبر: 164361 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

مجلس به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیست

علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: بستن فضای مجازی معیشت بخشی از مردم را تخت تاثیر قرار می‌دهد و مجلس نیز به این موضوع عنایت ویژه‌ای دارد، به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیستیم بلکه مجلس به دنبال مدیریت آن است.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضابیگی در خصوص ساماندهی شبکه‌های اجتماعی، اظهار داشت: فضای مجازی واقعیت امروز دنیاست و مجلس نیز به دنبال نظام‌مند کردن این فضا است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی از آسیب‌های آن جلوگیری می‌کند، بیان کرد: فضای مجازی ارتباط عمده‌ای با مشاغل و کسب و کارهای مردم دارد.

وی افزود: بستن فضای مجازی معیشت بخشی از مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مجلس نیز به این موضوع عنایت ویژه‌ای دارد، به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیستیم بلکه مجلس به دنبال مدیریت آن است.

علیرضابیگی ادامه داد: ممکن است در یک خانواده، کودکی به دلیل ندانستن یک جسم فلزی را در پریز برق فرو کند و دچار برق گرفتگی شود، آیا می‌توان به دلیل و جود این احتمال، خانه‌ها را از برق محروم کنیم و در تاریکی زندگی کنند؟.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: با این استدلال که فضای مجازی مضراتی دارد، نباید این فضا را مسدود کرد بلکه باید استفاده از فضای مجازی را مدیریت کنیم.