شناسهٔ خبر: 164033 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

برگزاری نشست کمیسیون اجتماعی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

کمیسیون اجتماعی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از برگزاری نشست کمیسیون اجتماعی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح جهت ارائه گزارش از عملکرد این سازمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش «نماینده» علی بابایی کارنامی در بیان دستورکار نشست نوبت صبح امروز (دوشنبه بیست و هشتم مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به ارائه گزارش از وضعیت این سازمان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و ...پرداخت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این گزارش موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و مبلغ ۷۶۵۰ میلیارد تومانی که باید توسط دولت به این حوزه تخصیص داده می‌شد، ارائه شد.  

وی تصریح کرد: در این نشست وضعیت فرزندان شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح و پرداخت حقوقی تحت عنوان حقوق بیکاری در قالب مستمری به افرادی که در شاخص نیروهای مسلح قرار می‌گیرند، همچنین وضعیت کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح در استان‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در نهایت قرار بر این شد همصدایی در کمیسیون و کمیته تخصصی با این مجموعه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و معاونانش حضور داشتند.