شناسهٔ خبر: 164030 - سرویس سایر حوزه‌ها
منبع: تسنیم

طرح جدید برای جهش تولید/نمایندگی‌های جدید وام ۱ میلیاری می‌گیرند

کفش ملی با امضای تفاهمنامه ای بین گروه صنعتی ملی و صندوق کارآفرینی امید، نمایندگی های جدید معرفی شده از سوی شرکت کفش ملی از امکان استفاده تسهیلات قرض الحسنه این صندوق تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شدند.

به گزارش «نماینده»،علیرضا نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اعلام این خبر گفت: با مذاکرات و توافقات صورت گرفته، در راستای حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال و حمایت از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی ملی، به نمایندگی های جدید معرفی شده از سوی شرکت کفش ملی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد پایین و تنفس 3ماهه پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: در پاسخ به استقبال خوبی که بعد از فراخوان جذب نمایندگی های فروش جدید در سراسر کشور واصل شد و اعلام نیاز درخواست کنندگان برای تجهیز فروشگاه های بروز و درخور شأن علاقمندان به بزرگترین و قدیمی ترین برند کفش در ایران، برآن شدیم با فراهم کردن تسهیلاتی قرض الحسنه گامی مهم در ارج نهادن به درخواست هموطنان و عاملین پیشران در توسعه شبکه فروش کفش ملی داشته باشیم .

نصیری با بیان اینکه کارمزد تسهیلات مذکور 4درصد و بازپرداخت آن 2 ساله است، گفت: تسهیلات مورد نظر در این تفاهمنامه به درخواست کنندگان تاسیس نمایندگی های جدید فروش کفش ملی بعد از طی مراحل ارزیابی، امکان سنجی های فنی و دارا بودن توانمندی های لازم برای پیوستن به شبکه فروش فروشگاهی تعلق خواهد گرفت.