شناسهٔ خبر: 163870 - سرویس مجلس
منبع: فارس

برقراری روابط امارات و رژیم صهونیستی نمی‌تواند آزادسازی قدس را به فراموشی بسپارد

کمیسیون امنیت ملی/2 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکومیت شدید برقراری روابط رسمی امارات با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چنین اقداماتی نمی‌تواند از مرگ این رژیم جلوگیری و آزادسازی قدس شریف را به فراموشی بسپارد.

 به گزارش «نماینده»،کمیسیون امینت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با اشاره به برقراری روابط رسمی امارات و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: برقراری روابط امارات و رژیم صهونیستی نمی‌تواند آزادسازی قدس شریف را به فراموشی بسپارد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله القاصم الجبارین

متاسفانه بار دیگر زخم خیانت بعضی از حکام سرسپرده به نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیستی، بر پیکره جهان اسلام و آرمان‌های فلسطین و قدس شریف، قلوب همه‌ مسلمین را جریحه‌دار و اردوگاه‌ها و قرارگاه‌های کودک‌کشی، تجاوز و اشغالگری و تروریسم دولتی را غرق در شادی و سرمستی کرد.

چنین اقدام خائنانه و خبیثانه‌ای بیانگر آن است که بلاهت سران خائن امارات متحده عربی بیش از آن است که از سرنوشت شوم و محتوم امضاء کنندگان کمپ دیوید عبرت بیاموزند.

یقینا آنها واقفند که رسمیت دادن به رژیم جعلی، نامشروع، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی، چراغ سبز و همراهی آشکار در ارتکاب جنایات بیشتری علیه جوامع اسلامی و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین می‌باشد. این‌ها بدانند که در افکار عمومی خیل عظیم مسلمانان مطرود خواهند شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه اعلام میدارد که چنین اقداماتی نمی‌تواند از مرگ رژیم صهیونیستی جلوگیری و آزادسازی قدس شریف را به فراموشی بسپارد. 

کمیسیون امینت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی