شناسهٔ خبر: 163834 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

مذاکره با آمریکا معنایی ندارد

حبیب آقاجری، نماینده مردم استان خوزستان در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» یک نماینده مردم در مجلس گفت: مطرح کردن مذاکره مجدد با ایران از سوی رئیس‌جمهو آمریکا بیشتر جنبه تبلیغاتی برای انتخابات آمریکا دارد و در ضمن مذاکره با آمریکا معنایی ندارد که آدم بخواهد به آن فکر کند.

به گزارش «نماینده» حبیب آقاجری به سیاست‌های خصمانه از پیش تعیین شده آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: سیاست‌های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران با تغییر دولت‌ها تغییر نخواهد کرد، زیرا این‌ها همان رویکردی را که از گذشته تعیین کرده‌اند ادامه خواهند داد.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تا به الان دشمنی خود را با کشور ما نشان دادند و در طول 40 سال اخیر به صورت مداوم تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشورمان وضع کردند.

این نماینده مردم به طرح مجدد ترامپ برای مذاکره با ایران اشاره و اظهار کرد: صحبت‌های ترامپ هیچ تاثیری در رویکرد و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به آمریکا نخواهد داشت؛ چرا که آمریکایی‌ها بی‌اعتماد و بدعهد هستند.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه تاکید کرد: مذاکره با آمریکا معنایی ندارد، زیرا آمریکایی‌ها با خوی استکباری به دنبال سلطه‌گری هستند و در حقیقت ایالات متحده نماد شیطان بزرگ است.