شناسهٔ خبر: 163450 - سرویس مجلس
منبع: فارس

عضو هیأت رئیسه مجلس: دستورات سرپرست وزارت صمت از ۲۲ مرداد وجاهت قانونی ندارد

سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: امضاها و دستورات سرپرست وزارت صمت از صبح روز ۲۲ مرداد ماه وجاهت قانونی ندارد و هر کسی که دستورات وی را اجرا کند مورد پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان سرپرستی مدرسی خیابانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت در روز ۲۱ مرداد به پایان می‌رسد.

وی افزود: رئیس جمهور هر چه زودتر باید وزیر خود را برای اداره این وزارتخانه به منظور کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کند تا در این شرایط خاص وزارتخانه‌ای به این مهمی بدون وزیر باقی نماند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم زمان سرپرستی مدرسی خیابانی در وزارت صنعت ۲۱ مرداد ماه به پایان می‌رسد و امضاها و دستورات وی از صبح روز ۲۲ مرداد ماه وجاهت قانونی ندارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: اجرای دستورات مدرسی خیابانی از روز ۲۲ مرداد ماه عمل خلاف قانون محسوب می‌شود و هر کس دستورات وی را از این روز به بعد اجرا کند، مورد پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این که می‌گویند بحث وزارت بازرگانی دعوای بین مجلس و شورای نگهبان است حرف کاملا غلطی است؛ چراکه این موضوع سه بار در مجلس رد شده و هیچ ربطی بین روابط بین مجلس و شورای نگهبان ندارد و پرونده آن در مجلس بسته شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت:  این گونه اظهارنظرها تنها یک فضاسازی رسانه‌ای رد مورد مجلس و شورای نگهبان است، والا همانطور که گفتم این موضوع در مجلس مطرح شده و سه بار با آن مخالفت شده است.