شناسهٔ خبر: 162683 - سرویس مجلس
منبع: فارس

طرح سؤال از رئیس‌جمهور برای مسائل «اقتصادی» کلید خورد

روحانی عضو هیأت‌رئیسه مجلس از طرح سؤال از حسن روحانی به خاطر وجود تورم افسارگسیخته، افزایش قیمت طلا، سکه، ارز و مسکن خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از طرح سؤال از حسن روحانی رئیس جمهور در مجلس خبر داد.

وی افزود: با توجه به تورم موجود در کشور که به صورت افسارگسیخته نارضایتی مردم را در برداشته و همچنین افزایش روزانه قیمت طلا، نرخ سکه، ارز و نابه‌سامانی در حوزه مسکن طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی بسیار زیادی که در کشور وجود دارد بنده سؤال از رئیس جمهور را تهیه کرده‌ام و موضوع سؤال از روحانی و احضار وی به مجلس را در جلسه علنی یکشنبه (15تیرماه) به جریان خواهم انداخت.

لارگایی با ابراز تأسف از شرایط اقتصادی فعلی کشور قابل تحمل نیست، گفت: متأسفانه رئیس جمهور هیچ برنامه‌ای برای امور کشور و ساماندهی بخش اقتصادی ندارد و چنانچه مردم هم گلایه‌ای در این خصوص دارند، اعتراض‌شان به حق است. بنابراین ما این سؤال را از رئیس جمهور کلید زدیم تا بر این اساس به مجلس پاسخگو باشد.