شناسهٔ خبر: 162678 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

بررسی تغییر تقویم آموزشی در کمیسیون آموزش مجلس

نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس از بررسی تغییر تقویم آموزشی در این کمیسیون خبر داد.

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات مسئولان دولتی مبنی بر بازگشای مدارس و مراکز آموزشی از 15 شهریور، اظهار داشت: هنوز تکلیف ویروس کرونا مشخص نیست و به اذعان بسیاری از مسئولان بهداشتی، کشور تا پایان سال درگیر این ویروس خواهد بود و از طرفی هم در چند وقت اخیر شاهد افزایش تعداد فوتیها به دلیل این ویروس هستیم و مسئولان دولتی هم توضیح نداده اند که فعال شدن مراکز آموزشی با وجود کرونا چگونه خواهد بود؟

وی در همین راستا افزود: مسئولان دولتی، آموزش و پرورش و وزارت علوم اعلام نکرده اند که فعال شدن مراکز آموزشی به صورت مجازی و یا حقیقی است و ابعاد دقیق آن مشخص نیست و توضیح بیشتری در این باره نداده اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان داشت: جان و سلامت دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و همچنین کادر آموزشی کشور از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است لذا برای فعال شدن مراکز آموزشی باید تصمیم درست و منطقی گرفته شود.

نادری با بیان اینکه تغییر تقویم آموزشی نیاز به کار کارشناسی دارد، اضافه کرد: این موضوع را با حضور کارشناسان مربوطه در کمیسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمیسیون تخصصی بررسی و ارزیابی می کنیم تا تصمیم درست و تخصصی در این زمینه اخذ شود.