شناسهٔ خبر: 162574 - سرویس مجلس
منبع: مهر

تاکید عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بر تقویت قدرت دفاعی و موشکی کشور

نوش آبادی/1  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت قدرت دفاعی، موشکی و بازدارندگی کشور تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش که در روستای «احمدآباد وسط» برگزار شد، طی سخنانی با تشریح جریان منافقین گفت: هنوز هم شاهد چهره مزورانه منافقین در گوشه و کنار کشور هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی جریان‌های معاند علیه نظام و انقلاب اسلامی گفت: سه جریان تلخ در کشور تا به امروز داشته ایم، که یکی از این جریان‌ها منافقین بودند، که ضربه‌های بزرگی به انقلاب اسلامی وارد کردند، که یکی از آنها شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش بود.

بررسی سه جریان تلخ و ناگوار از ابتدای انقلاب

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر این که بهشتی یک ملت بود، برای ملت ما گفت: منافقین چشم دیدن او را نداشتند و او را به شهادت رساندند، اما این امام بزرگوار ما بود، که با افشاگری‌ها چهره نفاق را برملا کرد و اجازه نفوذ آنها در بدنه نظام را نداد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی جریان فتنه را از دیگر جریان‌های تلخ و ناگوار بر سر راه انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: فتنه گران با نقاب دیگری به فرموده مقام معظم رهبری کشور را به لبه پرتگاه بردند.

وی ادامه داد: جریان نفوذ دیگر جریان ناگوار انقلاب بود، در آن نفوذی‌ها در سازمان‌های مهم رخنه کرده و با اهداف شوم بسیاری از اطلاعات مهم کشور را به بیگانگان دادند.

نوش آبادی وجه اشتراک این سه جریان نامیمون را نابودی، انحراف و زمین گیر کردن نظام و انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: هوشیاری مردم و رهبری‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این سه جریان را ناکام گذاشت، اما نباید گمان کنیم، این فتنه‌ها تمام شده اند، خیر، تفکرات این جریان‌ها هنوز در کشور وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح چهره کریه سردمداران آمریکا در نقض حقوق بشر گفت: جنایاتی که آمریکا در این قرون اخیر در دنیا مرتکب شده هیچ دولت و کشوری مرتکب نشده است، آن وقت اسلام و انقلاب اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند، که این امر هم طنز تلخ این روزگار است.

تاکید بر تقویت قدرت دفاعی و موشکی کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اسرائیل را موجود نامشروع مورد حمایت غرب به ویژه آمریکا دانست و گفت: رژیم صهیونیستی حق مسلمانان در فلسطین را تضییع کرده است، اما مورد حمایت آمریکا قرار دارد و این خود واضح‌ترین نقض حقوق بشر است.

وی اهمیت قدرت دفاعی، نظامی، موشکی و بازدارندگی جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر قدرت بازدارندگی و موشکی نداشتیم، شاید امروز کشوری چنین با عظمت وجود نداشت، باید همچنان قدرت دفاعی کشور تقویت شود، باعث افتخار است در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و این نظام برخواسته از آموزه‌های قرآنی است.

نوش آبادی با تاکید بر این که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها باید در برابر دشمنان و قدرت‌های زورگو بایستیم، گفت: باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم چرا که راهی جز ایستادگی و مقاومت در مقابل زیادی خواهی آمریکایی‌ها وجود ندارد.