شناسهٔ خبر: 162419 - سرویس مجلس
منبع: مهر

فضای مجازی اتوبان امنی را برای عناصر ضدانقلاب به وجود آورده است

غضنفرابادی43 نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی اتوبان امنی را برای دشمنان جمهوری اسلامی و عناصر ضد انقلاب به وجود آورده و بسیاری از جوانان ما را دچار مشکل کرده است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: فضای مجازی و سرعت اینترنت، اتوبان امنی برای عناصر ضد انقلاب و دشمنان جمهوری اسلامی به وجود آورد و بسیاری از جوانان ما در این اتوبان کشته و مجروح شدند.

وی افزود: ما شاهد بودیم که اعتراضات به حق مردم با تاخت و تاز عناصر ضد انقلاب همراه شد، آنان از فضای مجازی استفاده کردند، اعتراضات به حق مردم را به مسیر کج بردند و باعث شد که خسارت‌های بسیار زیادی بر ملت ایران تحمیل شود که وزارت ارتباطات در این زمینه مسئولیت دارد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت ارتباطات از پیام‌رسان‌های داخلی به خوبی حمایت نکرده و امروز شاهد هستیم که اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان شده و بسیاری از خانواده‌ها به دلیل این فضا متلاشی شده‌اند.

غضنفرآبادی افزود: در پیام‌رسان‌های خارجی فضای بی‌اخلاقی، بی‌دینی و غرب‌گرایی وجود دارد و قطعاً وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه و مسئولیت دارد که تهدیدات فضای مجازی را برطرف کند. سؤال ما از وزیر ارتباطات آن است که چه اصراری وجود دارد که پیام‌رسان‌های خارجی تقویت شوند؟

وی خطاب به آذری جهرمی، گفت: انتظار ما از یک وزیر جوان و متدین این است که فضای مجازی را کنترل کند و اجازه ندهد که از بیرون القائاتی به وزارت ارتباطات وارد شود.