شناسهٔ خبر: 161991 - سرویس اقتصاد
منبع: خانه ملت

سلامت سازی وضع اقتصادی گام نخست مجلس برای تحول خواهی است

شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس یازدهم گفت: مجلسی که در رأس امور است، در تسکین آلام مردم نقش اساسی و مهم ایفا دارد.

به گزارش «نماینده»عفت شریعتی در توضیح گام‌های تحول‌گرایی مجلس یازدهم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: ما بر مبنای نیازهای اساسی مردم در سطح کشور ورود پیدا خواهیم کرد. سلامت سازی وضع اقتصادی کشور، حل مشکلات اقتصادی و ایجاد راهکار برای اشتغال جامعه جوان در سطح کشور در اولویت مجلس یازدهم است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم قطعا اجرایی شدن برنامه‌هایی که رفاه مردم، آرامش و امنیت روحی و روانی جامعه را تقویت ‌کند، پیگیری خواهد کرد. همچنین جهش تولید در دستور کار مجلس یازدهم قرار می‌گیرد.

وی افزود: در طول سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی توان مردم را کم کرده است. از منظر قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین، مجلس یازدهم در موارد مذکور به طور جدی وارد کار خواهد شد و رهنمودهایی معتمدین مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

شریعتی تاکید کرد: مجلسی که در رأس امور است و به فرموده امام راحل عصاره فضیلت ملت است، باید در تسکین آلام مردم در ابعاد مختلف، نقش اساسی و مهم را ایفا کند. امیدواریم مجریان امور در تحقق این اهداف همکاری نزدیک و دقیق با نمایندگان مجلس داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم «زندگی سعادت‌مندانه در گرو عملکرد مومنانه زنان و مردان است»، گفت: امروز بازنشسته‌ها در مجموعه های مختلف از آموزش و پرورش تا سایر دستگاه‌های اجرایی در اقصی نقاط کشور مشکلاتی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد. جامعه بازنشستگان نگران تحقق اهداف خود هستند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حق و حقوق بازنشسته‌ها باید تامین شود. متاسفانه بازنشسته‌ها از دریافت حق و حقوق خود محروم هستند بنابراین همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها باید در دستور کار قرار گیرد تا امنیت و اقتدار و اعتلای نظام تقویت شود.