شناسهٔ خبر: 161989 - سرویس مجلس
منبع: ایسنا

مرادی: تعامل دولت و مجلس می تواند راهگشای مشکلات باشد

احمد مرادی نماینده مردم بندر عباس در مجلس یازدهم تاکید کرد که اگر مجلس با تعامل با دولت برنامه ریزی منسجمی داشته باشد قطعا بخش اعظمی از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش «نماینده» احمد مرادی با اشاره به ضرورت همکاری و انسجام دولت و مجلس برای پیشبرد امور، بیان کرد: قوای مجریه و مقننه دو قوه تاثیر گذار و مهم کشور به شمار می‌روند که هر کدام مستقلا نقش مهمی در زندگی مردم دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت انتظارات و خواسته های خود را برای پیشبرد اهداف کشور در قالب لایحه به مجلس می‌آورد تا با مصوبات قانونی و نظرات نمایندگان کار را جلو ببرد. قطعا تعامل و همکاری بین دولت و مجلس امری ضروری است. اگر مجلس با تعامل با دولت برنامه ریزی منسجمی داشته باشد قطعا بخش اعظمی از مشکلات حل می شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر دولت باید به جایگاه و شأن مجلس که در راس امور است احترام بگذارد و در پیشبرد امور هماهنگی لازم را با مجلس داشته باشد. قطعا هر دو قوه از تعامل با یکدیگر منافع بیشتری خواهند برد. انتظار این است که مجلس یازدهم نیز با دولت ارتباط خوبی برقرار کند و وزرا به مجلس آمده و برای حل مسائل و مشکلات تعامل خوبی شکل بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس وکیل مردم هستند و انتظارات مردم را به دولت منتقل می کنند. انتظار ما این است که دولت نیز برای رفع مشکلات مردم همکاری لازم را با مجلس داشته باشد.