شناسهٔ خبر: 161952 - سرویس مجلس
منبع: فارس

چرا احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان هنوز صادر نشده است؟/ باید حاجی‌میرزایی در مجلس پاسخ دهد

کریمی فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: به رغم اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را برای رتبه‌بندی درنظر گرفته است و هیأت دولت هم مصوبه آن را تصویب کرده است اما متأسفانه احکام رتبه‌بندی معلمان هنوز صادر نشده است.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و عضو هیأت رئیسه مجلس در خصوص گلایه فرهنگیان از عدم ابلاغ احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: به رغم اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را برای رتبه‌بندی درنظر گرفته است و هیأت دولت هم مصوبه آن را تصویب کرده است اما متأسفانه احکام رتبه‌بندی معلمان هنوز صادر نشده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر معلمان نسبت به ضریب و ارقام هم گلایه دارند و باید آموزش و پرورش شفاف‌سازی کند و توضیح دهد که در احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان چه اتفاقی افتاده است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: در اولین فرصت که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل شود، وزیر آموزش و پرورش را به این کمیسیون دعوت کرده و در خصوص وضعیت رتبه‌بندی باید پاسخ نمایندگان مردم داده شود.

وی با اشاره به جلسات مکرر نمایندگان معلمان با رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: جلسات خوبی از ابتدای امسال تشکیل شد و مقرر شد که ترمیم رتبه‌بندی در اردیبهشت انجام شود اما حالا در نیمه خرداد هستیم و هنوز انجام نشده است.