شناسهٔ خبر: 161900 - سرویس مجلس
منبع: ایسنا

اظهار نظر شعبه دهم درباره اعتبارنامه دلخوش و محمد صالحی تا فردا صبح

مجلس سخنگوی شعبه دهم مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا نظر نهایی این شعبه درباره اعتبارنامه کاظم دلخوش و محمدصالحی فردا صبح اعلام می‌شود.

به گزارش «نماینده»، کمال علی پور  اظهارکرد: جلسه امروز دوشنبه شعبه دهم برای بررسی اعتراضات به اعتبار نامه دو منتخب صومعه صرا و فریدن صبح امروز برگزار شد. معترضین به اعتبارنامه آقای دلخوش در این جلسه موارد اعتراض خود را مطرح کردند و آقای دلخوش نیز مطالب را شنید و دفاعیاتش را طرح کرد.  همچنین خانم الهیان اعتراض خود را درباره اعتبارنامه آقای محمد صالحی مطرح کرد ولی فرصت به شنیدن اظهارات ایشان نرسید. نهایتا قرار شد 3 نفر از اعضای شعبه در این رابطه بررسی‌هایی انجام دهند.

وی با بیان این که شعبه دهم استعلامات کتبی و شفاهی از برخی نهادها در مورد اعتبار نامه دو منتخب صومعه صرا و فریدن را انجام داده اضافه کرد: احتمالا نتایج این استعلامات تا پایان وقت امروز به دست ما خواهد رسید و ما فردا صبح پیش از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه خواهیم داد و در این رابطه تصمیم می گیریم.

علیپور اضافه کرد: در مورد اعتراضات به اعتبار نامه آقای دلخوش مکاتبه ای با شورای نگهبان صورت گرفته و شورای نگهبان اعلام کرده از دو موضوع مطرح شده یک موضوع بررسی شده و موردی نبوده و موضوع دوم هم جدید است و باید در مجلس بررسی شود.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس اضافه کرد: ما این موارد را پیگیری خواهیم کرد اگر بر اساس مستندات ارائه شده نتیجه رای شعبه نسبت به اعتبارنامه مثبت بود تایید اعتبار نامه‌ها به صحن ارجاع خواهد شد و درغیر این صورت موضوع به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد.