شناسهٔ خبر: 161833 - سرویس مجلس
منبع: فارس

۶ نماینده دیگر به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کردند

تاجگردون شش منتخب دیگر مجلس یازدهم طی نامه‌ای خطاب به رئیس شعبه ۱۲ مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اعتراض کردند.

به گزارش «نماینده»، علی‌اکبر کریمی منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم شورای اسلامی  با اشاره به اعتراض جمعی از منتخبان مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اظهار داشت: ۶ منتخب  دیگر نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند.  

وی افزود: به غیر از روح‌الله نجابت، بنده و علیرضا زاکانی که نسبت به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض کرده بودیم،  سیدنظام‌الدین موسوی، مالک شریعتی، احمد نادری، علی خضریان، مجتبی رضاخواه و اقبال شاکری از جمله منتخبان جدیدی هستند که نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند.

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: اعتراض این منتخبان نسبت به احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیر دولتی و همچنین کسب منافع اقتصادی ویژه از طریق رانت و سودجویی از طریق سواستفاده از جایگاه نمایندگی بوده است.

کریمی در خاتمه عنوان کرد که این ۶ منتخب نامه خود را خطاب به حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی رئیس شعبه ۱۲ مجلس ارسال کردند.