شناسهٔ خبر: 161797 - سرویس مجلس
منبع: فارس

اسامی هیأت رئیسه شعب ۱۵ گانه اعتبارنامه مشخص شد

مجلس یازدهم اسامی هیأت رئیسه شعب ۱۵ گانه اعتبارنامه منتخبان مردم در مجلس یازدهم مشخص شد.

به گزارش «نماینده» ، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (پنجشنبه، ۸ خرداد) مجلس یازدهم شورای اسلامی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه یکم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۸ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

ابوالفضل ابوترابی با ۱۸ رأی به عنوان رئیس، رمضان علی سنگدوینی با و محمدعلی محسنی بندپی به عنوان نواب اول و نواب دوم و رحمت الله نوروزی به عنوان سخنگوی شعبه یکم انتخاب شدند.

همچنین رضا حاجی پور و کیومرث سرمدی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه یکم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین منصورعلی زارعی به عنوان عضو اصلی و غلامحسین کرمی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و محمدحسین فرهنگی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه پنجم بررسی اعتبار نامه

علی حدادی نیز اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه پنجم بررسی اعتبارنامه در مجلس یازدهم را قرائت کرد.

اعضای هیأت رئیسه شعبه پنجم بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم بدین شرح اعلام شد:

علیرضا منادی سفیدان با ۱۲ رأی به عنوان رئیس، جلال محمودزاده با ۱۶ رأی به عنوان نایب اول، مهدی اسماعیلی با ۱۶ رأی به عنوان نایب دوم، علی حدادی با ۶ رأی به عنوان سخنگو، محمدرضا دشتی اردکانی با ۱۶ رأی به عنوان دبیر اول و همچنین محمدرضا احمدی با ۱۴ رأی به عنوان دبیر دوم هیأت رئیسه این شعبه انتخاب شد.

همچنین علیرضا پاک فطرت با ۱۲ رأی به عنوان عضو اصلی و علی حدادی با ۷ رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

 ابوالفضل عمویی نیز با کسب ۸ رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شد.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه چهارم بررسی اعتبار نامه

همچنین سلمان اسحاقی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه چهارم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۸ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

مجتبی یوسفی با ۸ رأی به عنوان رئیس، مرتضی محمودوند با ۱۲ رأی و مهدی شریفیان با ۹ رأی به عنوان نواب اول و نواب دوم و سلمان اسحاقی با ۸ رأی به عنوان سخنگوی شعبه چهارم انتخاب شدند.

همچنین فاطمه قاسم پور با ۱۵ رأی و غلامرضا مرحبا با ۱۰ رأی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه چهارم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین انور حبیب زاده بوکانی با ۱۳ رأی به عنوان عضو اصلی و محمد صفری با ۹ رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و محمدحسین حسین زاده بحرینی با ۱۰ رأی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه هفتم بررسی اعتبار نامه

عباس مقتدایی نیز اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه هفتم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۷، ۴۶ و ۴۷ آیین نامه داخلی نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز  تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

حسینعلی شهریاری" با ۱۰ رأی به عنوان رئیس، " سید جلیل میرمحمدی" با ۱۱ رأی نایب اول و" محمود احمدی بیغش" با ۱۰ رأی نایب دوم، عباس مقتدایی با ۱۸ رأی سخنگو، "معصومه پاشایی بهرام" با ۱۸ رأی دبیر اول و "مجتبی رضاخواه " با ۱۴ رأی دبیر دوم، همچنین" علی جدی " با ۱۷ رأی عضو کمیسیون تحقیق و معصومه پاشایی بهرام با ۱۳ رأی عضو علی البدل و"سمیه محمودی" با ۱۲ رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه هفتم تعیین شدند.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه دهم بررسی اعتبار نامه

در ادامه کمال علیپور اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه دهم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۸ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

غلامرضا تاجگردون با ۱۰ رأی به عنوان رئیس، محمد وحیدی با ۱۴ رأی و فرهاد طهماسبی با ۱۳ رأی به عنوان نواب اول و نواب دوم و کمال علیپور با ۶ رأی به عنوان سخنگوی شعبه دهم انتخاب شدند.

همچنین مجید انصاری و محسن فتحی  با ۱۸ رأی و ۱۵ رأی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه دهم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با ۱۷ رأی به عنوان عضو اصلی و غلامرضا رضوانی با ۱۵ رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و علیرضا سلیمی با ۸ رأی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

*اعضای هیات رئیسه شعبه یازدهم مشخص شد

همچنین مجید نصیرایی سخنگوی شعبه ۱۱ گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است.

وی ادامه داد: سیدرضا تقوی" به عنوان رئیس و همچنین "علی آذری "و" سیدصادق طباطبایی" به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۱۱ انتخاب شدند.

این نماینده مجلس گفت: همچنین "معین‌الدین سعیدی" و "شارلی انویه تکیه" نیز به عنوان دبیران اول و دوم و بنده " مجید نصیرایی" به عنوان سخنگوی شعبه ۱۱   انتخاب شدیم.

سخنگوی شعبه یازدهم اظهار داشت: همچنین" علی آذری"به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و" مجید نصیرایی "به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق و "شهباز حسن پور بیگلری" به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۱ تعیین شدند.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه نهم بررسی اعتبار نامه

مهدی طغیانی نیز اعضای هیأت رئیسه شعبه نهم بررسی اعتبارنامه‌ها در مجلس یازدهم را قرائت کرد و گفت:  در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی مجلس اولین جلسه در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به انتخاب هیأت رئیسه شعبه اعضای کمیسیون تحقیق و کمیسیون آیین‌نامه داخلی رأی‌گیری به عمل آمد که به شرح زیر است:

مجتبی ذوالنوری به عنوان رئیس شعبه با اخذ ۸ رأی،  فداحسین مالکی با اخذ ۱۷ رأی به عنوان نایب رئیس اول، سید جواد حسینی کیا با اخذ ۱۷ رأی به عنوان نایب رئیس دوم، مهدی طغیانی با اخذ ۱۶ رأی به عنوان سخنگوی، غلامرضا ورناصری با اخذ ۱۷ رأی به عنوان دبیر اول و محمدطلا مظلومی با اخذ ۱۷ رأی به عنوان دبیر دوم هیأت رئیسه شعبه نهم انتخاب شدند.

همچنین علی اصغر خانی با اخذ ۱۳ رأی به عنوان عضو اصلی و احسان ارکانی با اخذ ۱۰ رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با اخذ  ۱۱ رأی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شد.

*هیات رئیسه شعبه ۳ مشخص شد

همچنین سید احمد رسولی نژاد سخنگوی شعبه ۳ گفت: در اجرای ماده ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آئین نامه داخلی اولین جلسه شعبه چهارشنبه ۷ خرداد تشکیل شد و نسبت به انتخاب هیات رئیسه اعضای کمیسیون تحقیق و کمیسیون آئین نامه داخلی رأی گیری شد.

وی ادامه داد: براین اساس "علیرضا زاکانی"  با ۱۷ رأی رئیس شد و همچنین "جبار کوچکی‌نژاد" با ۱۷ رأی و"محمدصالح جوکار" با ۱۶ رأی، به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۳ انتخاب شدند.

نماینده مردم دماوند در مجلس گفت: همچنین بنده با ۱۰ رأی به عنوان سخنگو انتخاب شدم، "حسین بامیری" با ۱۸ رأی  و "عبدالله ایزدپناه" با ۱۷ رأی نیز به عنوان دبیران اول و دوم شعبه ۳ انتخاب شدند.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین" کمال حسین پور" با ۱۵ رأی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و احد آزادی خواه با ۱۲ رأی به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شدند. با رأی نمایندگان "علی اصغر عنابستانی" با ۵ رأی به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۳ تعیین شد.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه دوم بررسی اعتبار نامه

بر این اساس، عباس گلرو سخنگوی شعبه دوم اسلامی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه دوم بررسی اعتبارنامه در مجلس یازدهم را قرائت کرد.

اعضای هیأت رئیسه شعبه دوم بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم بدین شرح اعلام شد:

سیدجواد ساداتی نژاد به عنوان رئیس، یوسف داوودی نایب رئیس اول، حسین حسین زاده نایب رئیس دوم، عباس گلرو سخنگو، الهام آزاد دبیر اول و غلامعلی کوهساری به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند.

عزت الله اکبری تالارپشتی به عنوان عضو اصلی و ابراهیم عزیزی نیز به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

سید کاظم دلخوش اباتری به عنوان عضو کمیسیون آیین نامه داخلی انتخاب شد.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه دوازدهم بررسی اعتبار نامه

محمد علیپور نیز اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه دوازدهم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

سید ناصر موسوی لارگانی با ۱۸ رأی به عنوان رئیس، منصور آرامی با ۱۱ رأی و مصطفی طاهری با ۹ رأی به عنوان نواب اول و نواب دوم و محمد علیپور با ۱۸ رأی به عنوان سخنگوی شعبه دوازدهم انتخاب شدند.

همچنین منصور شکرالهی و پرویز اوسطی  با ۱۷ رأی و ۱۱ رأی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه دوازدهم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین احمد مرادی با ۱۴ رأی به عنوان عضو اصلی و جعفر راستین با ۱۲ رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و علی نیکزاد با ۱۲ رأی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه سیزدهم بررسی اعتبار نامه

روح‌الله عباس‌پور در نشست علنی امروز (پنجشنبه، ۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه سیزدهم بررسی اعتبارنامه در مجلس یازدهم را قرائت کرد.

اعضای هیأت رئیسه شعبه سیزدهم بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم بدین شرح اعلام شد:

سید محمود نبویان با ۱۶ رأی به عنوان رئیس، سید نظام‌الدین موسوی با ۱۶ رأی به عنوان نایب اول، محمدرضا رضایی کوچی با ۱۵ رأی به عنوان نایب دوم، روح‌الله عباس‌پور با ۱۶ رأی به عنوان سخنگو، کیوان مرادیان کوچک‌سرایی با ۱۶ رأی به عنوان دبیر اول و همچنین امین‌الله حسین‌پور با ۱۶ رأی به عنوان دبیر دوم هیأت رئیسه این شعبه انتخاب شد.

همچنین حجت‌الله فیروزی با ۱۷ رأی به عنوان عضو اصلی و مهدی عسگری با ۱۵ رأی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

موسی غضنفرآبادی نیز با کسب ۱۷ رأی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شد.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه هشتم بررسی اعتبار نامه

در ادامه، علی اکبر کریمی اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه هشتم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۸ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان رئیس، محمدرضا صباغیان بافقی و مهرداد گودرزوند چگینی به عنوان نواب اول و نواب دوم و علی اکبر کریمی به عنوان سخنگوی شعبه هشتم انتخاب شدند.

همچنین مهرداد ویس کرمی و احمد راستنه هفشجانی به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه هشتم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین جواد نیک بین به عنوان عضو اصلی و سید سلمان ذاکر به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و نصرالله پژمانفر بحرینی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه پانزدهم بررسی اعتبار نامه

همچنین بیژن نوباوه وطن اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه پانزدهم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

سید مصطفی آقامیری به عنوان رئیس، ولی اسماعیلی و حسن شجاعی علی آبادی به عنوان نواب اول و نواب دوم و بیژن نوباوه وطن به عنوان سخنگوی شعبه پانزدهم انتخاب شدند.

همچنین عفت شریعتی و محمدجواد عسکری به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه پانزدهم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین سیدحمیدرضا کاظمی به عنوان عضو اصلی و کاظم موسوی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و مصطفی آقامیرسلیم به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

*اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه ششم بررسی اعتبار نامه

علی اصغر باقرزاده نیز اسامی اعضای هیأت رئیسه شعبه ششم بررسی اعتبارنامه را قرائت کرد و گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی اولین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۸ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است:

محمد باقری بناب به عنوان رئیس، عادل نجف زاده و روح الله متفکر آزاد به عنوان نواب اول و نواب دوم و علی اصغر باقرزاده به عنوان سخنگوی شعبه ششم انتخاب شدند.

همچنین حسین حاتمی و سید محمد پاک مهر به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شعبه ششم از سوی اعضا برگزیده شدند.

همچنین موسی احمدی به عنوان عضو اصلی و حسن محمدیاری به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و سید مهدی فرشادان به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

*اعضای هیات رئیسه شعبه چهاردهم مشخص شد

در ادامه نیز حسن نوروزی سخنگوی شعبه ۱۴ گفت: در اجرای مواد ۲۵، ۴۲ و ۴۳ آیین نامه داخلی نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه ها در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه تشکیل شد و نسبت به تعیین اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون تحقیق و آیین نامه داخلی اخذ رأی شد که به شرح زیر است.

وی ادامه داد: "عبدالحسین روح الامینی" به عنوان رئیس و همچنین " عباس جهانگیرزاده"و" سارا فلاحی " به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۱۴ انتخاب شدند.

این نماینده مجلس گفت: همچنین "علی علیزاده" و "شهریار حیدری" نیز به عنوان دبیران اول و دوم و  " حسن نوروزی" به عنوان سخنگوی شعبه ۱۴  انتخاب شدند.

سخنگوی شعبه چهاردهم اظهار داشت: همچنین" مجید ناصری نژاد"به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و" مرتضی آقاتهرانی "به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق و "جواد کریمی قدوسی" به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۴ تعیین شدند.