شناسهٔ خبر: 161624 - سرویس مجلس
منبع: ایسنا

فلسفه روز قدس را از طریق فضای مجازی توسعه دهیم

ابوترابی یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه ما می توانیم ضمن حفظ فلسفه ارزشمند روز قدس پیام این مهم را در فضای مجازی و رسانه توسعه دهیم، عنوان کرد: همچنین می توانیم در این فرصت علت مبارزه با رژیم صهیونیستی را برای جوانان تبیین کنیم.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی، با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن جایگاه روز قدس، درباره راهکارهای جایگزین برگزاری راهپیمایی روز قدس در شرایط فعلی اظهار کرد: در شرایط شیوع کروناویروس ما توانستیم ضمن توجه به اصل وجودی مناسبات ملی و مذهبی، پروتکل های بهداشتی و امر مبارزه با کرونا را نیز رعایت کنیم.

وی افزود: برای مثال اگرچه در ایام عید مردم نتوانستند مانند سال های گذشته دید و بازدید داشته باشند ولی از طریق مکالمه تلفنی، فضای مجازی و پیامک حال یکدیگر را جویا شده و فلسفه عید را بجا آوردند؛ اکنون در ماه مبارک رمضان و شب های قدر نیز برنامه های خوبی در فضای مجازی و صدا و سیما تدارک دیده شد تا مردم بتوانند در منازلشان به برگزاری مراسم های عبادی شب های احیا بپردازند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در همین خصوص اضافه کرد: حال با داشتن این تجارب مذکور می توانیم ضمن حفظ فلسفه ارزشمند روز قدرس، پیام این مهم را در فضای مجازی و رسانه توسعه دهیم و علت برگزاری هر ساله راهپیمایی روز قدس را تشریح کنیم.

ابوترابی در پایان تاکید کرد: می توانیم در این فرصت علت مبارزه با رژیم صهیونیستی را برای جوانان تبیین کنیم و به روشنگری و تنویر افکار عمومی به خصوص افکار جوانان در این عرصه بپردازیم.