شناسهٔ خبر: 161611 - سرویس مجلس
منبع: میزان

ایران از مهم‌ترین فاکتور جهش‌ تولید بهره‌مند است

 رضایی کوچی رئیس «کمیسیون عمران» مجلس با بیان اینکه در حال حاضر توان و نیروی انسانی مجرب برای جشن تولید را داریم، گفت: به طور حتم می‌توانیم از فرصت‌های صادرات برای طرح نیازهای ۵۰۰ میلیون جمعیت اطراف خودمان استفاده کنیم.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی ، با اشاره به ظرفیت‌های داخلی کشور برای تحقق جهش تولید گفت: مگر برای رشد تولید به چه چیزی نیاز داریم که در کشور یافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین ظرفیت برای رشد تولید وجود نیروی انسانی کارآمد است، تصریح کرد: در حال حاضر نیروی انسانی مجرب در کشور  وجود دارد و جوانان باهوش پای کار هستند بنابراین یکی از فاکتورهای رشد تولید در کشور بالقوه وجود دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه یکی دیگر از ظرفیت‌ها در راستای رشد تولید وجود واحدهای آماده به کار است، تاکید کرد:در حال حاضر بستر بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور آماده است و ما می‌توانیم  پیرو این اقدامات نیاز داخلی کشور و همچنین نیاز همسایگان خود را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه ما هر طور شده باید نیاز همسایگانمان را رفع کنیم، بیان داشت: جمعیت زیادی در همسایگی ما قرار دارد که ما به راحتی می‌توانیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در حال حاضر ما توان و نیروی انسانی مجرب برای جشن تولید را داریم  و حتما می‌توانیم از فرصت‌های صادرات برای طرح نیازهای ۵۰۰ میلیون جمعیت اطراف خودمان استفاده کنیم.