شناسهٔ خبر: 161595 - سرویس مجلس
منبع: ایسنا

مجلس یازدهم رفع مشکلات اقتصادی را به عنوان یک اولویت دنبال کند

پوربافرانی یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس یازدهم باید نظارت بر اجرای قوانین را به درستی اجرایی کند، گفت که اولویت‌های مجلس یازدهم را نیازهای جامعه تعیین می‌کند که اولویت اول این روزها رفع مشکلات اقتصادی است.

به گزارش «نماینده»، عباسعلی پوربافرانی در توضیح اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: اولویت‌های مجلس را نیاز جامعه مشخص می‌کند امروز رفع مشکلات اقتصادی اولویت اول کشور است که موضوع اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، حمایت از واحدهای تولیدی، کنترل نقدیندگی و ارتقای وضعیت رفاهی مردم در آن می‌گنجد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر این که نمایندگان مجلس یازدهم باید موضوع اصلاح حقوق و دستمزد کارگران را در دستور کار قرار دهند، افزود: همسان سازی و متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان و مشکلات پیش آمده یکی دیگر از اولویت‌ها است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی لزوم توجه بر حل مشکلات مسکن، تامین مسکن و قیمت گذاری آن را از دیگر اولویت‌های مجلس برشمرد و گفت: انتظار می‌رود مجلس یازدهم درباره موضوع خودرو هم ورود پیدا کنند تا مشکلات پیش آمده در این حوزه هم رفع شود.

پوربافرانی در پایان با اشاره به دو وظیفه اصلی نمایندگان یعنی قانونگذاری و نظارت گفت: نمایندگان مجلس باید موضوع نظارت بر اجرای درست قوانین را مورد توجه قرار دهند چون به نظر می‌رسد قانون به اندازه کافی وجود دارد و باید بر اجرای درست آن نظارت بهتری شود.