شناسهٔ خبر: 161576 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

هدف مجلس یازدهم رفع کاستی جامعه است

زاکانی/2 منتخب مردم قم در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید دارای هویت انقلابی و مردمی باشد و به همین دلیل است که اسم فراکسیون اکثریت مجلس به نام فراکسیون انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

به گزارش «نماینده»، علیرضا زاکانی منتخب مردم قم در مجلس یازدهم شورای اسلامی و رئیس کارگروه اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی در نشست خبری که صبح امروز (شنبه، ۲۷ اردیبهشت)  برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز وضع کشور در شرایط خاصی است که نیاز به یک تغییر را در ابعاد مختلف ضروری کرده و اگر نیم‌نگاهی به جامعه انداخته شود مشخص می‌شود علی‌رغم توفیقات مختلف حال مردم مناسب نیست.

وی افزود: این عدم حال خوب مردم  حاصل ناکارآمدی دولت و مجلس و مشکلاتی که در دستگاه قضایی وجود دارد، است که مجلس به‌عنوان قوه‌ای که در رأس امور است، باید در راستای دغدغه‌های مردم باشد و مسیری را پیش بگیرد که در آن فقر و ناعدالتی را منکوب و با تلاش‌های خود نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف را مرتفع کند.

منتخب مردم قم در مجلس یازدهم ادامه داد: به‌نظر می‌رسد که رسالت تاریخی برای مجلس یازدهم است که به‌لطف خدا این رویکرد مردم در انتخاب چهره‌های انقلابی را به‌فال این گرفته که در راستای حل مشکلات مردم حرکت کند. اگر مجلس می‌خواهد در راستای حل مشکلات مردم حرکت کند لازم است که از حواشی دوری کند.

منتخب مردم قم در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید دارای هویت انقلابی و مردمی باشد و به همین دلیل است که اسم فراکسیون اکثریت مجلس به نام فراکسیون انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده که هم اهداف انقلاب را دنبال کند و در خدمت مردم باشد.

زاکانی گفت: هویت انقلابی کنار استقلال مجلس و کنار انسجام مجلس و داشتن جدیت در متن نمایندگان و یک نگاه دقیق و بهره‌مندی از تمام نمایندگان امکانی را ایجاد می‌کند که ما راه‌های دور را با کمترین زمان طی کنیم و امید را در جامعه به اعتماد و اعتماد را به انسجام ملی تبدیل کنیم.

وی افزود: وضع امروز مجلس مناسب نیست ما باید نجات اقتصاد کشور را و تقویت جایگاه منطقه‌ای ایران عزیز را کنار رفع کاستی‌های جامعه هدف‌گذاری کنیم.

منتخب مردم قم در مجلس گفت: بالغ بر ۲۰۷ نفر از نمایندگان متعلق به ائتلاف بودند که کنار این برخی از افرادی که جبهه پایداری معرفی کرد نیز کنار فراکسیون نیروهای انقلاب هستند که موجب شد ما فراکسیونی حداکثری بالغ بر ۲۴۰ نماینده مجلس را داشته باشیم.

این خبر تکمیل می‌شود ...