شناسهٔ خبر: 160954 - سرویس اقتصاد
منبع: میزان

راهکارهای مبادلات و ارتباطات اقتصادی در دروان پساکرونا پیش‌بینی شود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: باید در قالب پژوهش‌هایی، راهکارهایی برای مبادلات و ارتباطات اقتصادی در دوران پساکرونا پیش‌بینی شود تا مشخص شود از چه طریق می‌توان این موضوعات را تقویت کرد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به ملزومات دوران پساکرونا گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس، دستگاه‌های پژوهشی و مطالعاتی باید جلساتی برگزار کرده و به سرعت برای دوران پساکرونا راهکارهایی را پیشنهاد کنند تا این راهکارها به عنوان یک نقشه راه پیش روی مسئولین قرار گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین باید در قالب این پژوهش‌ها، راهکارهایی برای مبادلات و ارتباطات اقتصادی پیش‌بینی شود تا مشخص شود از چه طریق می توان این موضوعات را تقویت کرد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین در دوران شروع ویروس کرونا کسب و کارها خُرد متحمل آسیب‌های جدی شدن لذا ضرورت دارد مسئولین در دوران پسا کرونا اقدامات جبرانی را مد نظر قرار دهند.

حاجی‌دلیگانی بیان داشت: یکی دیگر از مسائلی که می‌توان در دوران پساکرونا مدنظر قرار داد اختلافات در زمینه اختلافات مالی است که می‌تواند واحدهای کوچک را متضرر می‌کند، بنابراین در این زمینه هم باید تدابیری اندیشیده شود.