شناسهٔ خبر: 160866 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

منتخب نائین:قانون مالیات بر خانه های خالی باید اجرایی شود

الهام آزاد منتخب مردم نائین در مجلس با بیان اینکه مجلس آتی باید پیگیر اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی باشد، گفت: یکی از دلایلی که سرمایه در کشور راکد می ماند وجود خانه های خالی است که باید در مجلس یازدهم برنامه ای برای اجرای قانون داشت.

به گزارش «نماینده»،الهام آزاد منتخب مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس یازدهم، با اشاره به اولویت های مجلس آتی، گفت: مجلس آینده باید برنامه های در جهت اقتصاد مقاومتی و  جهش تولید داشته باشد تا روند دستیابی به اهداف را تند تر کند که بنده نیز در مجلس یازدهم در همین راستا ایده های خواهم داشت.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید موانع تولید را از پیش پای تولیدکنندگان بردارد، ادامه داد: باید موانع را از جلوی پای کارآفرینان و سرمایه گذاران برداشت و پروسه صدور مجوز را برای آنها تسهیل کنیم که اگر نیاز به اصلاح قوانین در این زمینه باشد در مجلس یازدهم این اتفاق صورت گیرد.

منتخب مردم نائین در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه  مجلس آتی باید پیگیر اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی باشد، اضافه کرد: یکی از دلایلی که سرمایه ها در کشور راکد می ماند وجود خانه های خالی است که باید این سرمایه ها را با سازوکارهای مناسب به سمت تولید سوق دهیم و از سوی دیگر مانع سوداگری در قیمت مسکن و اجاره بها شویم.

آزاد با تاکید براینکه یکی از اولویت های مجلس آینده حول محور اقتصاد و معیشت خانوار خواهد بود، اظهار داشت:باید ایده های برای توانمند کردن قشر ضعیف و مستعضف داشته باشیم تا سطح درآمدی و معیشت آنها را ارتقا دهیم.