شناسهٔ خبر: 160722 - سرویس مجلس
منبع: فارس

مخالفت جریان وابسته به طیف اکثریت مجلس برای قرنطینه‌ چند هفته‌ای نمایندگان

علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس گفت: پیش از شروع جلسه امروز پارلمان پیشنهاد حضور چند هفته‌ای نمایندگان در مجلس به‌منظور پیگیری کارهای عقب‌افتاده مطرح شد که جریان خاص وابسته به اکثریت مجلس با آن مخالفت کردند.

به گزارش «نماینده»،احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیش از آغاز جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی پیشنهاد حضور 2 تا 3 هفته‌ای وکلای ملت در مجلس و عدم حضور آنان در منزل‌شان برای پیگیری کارهای عقب‌افتاده مطرح شد اما رأی نیاورد.

وی با بیان اینکه متأسفانه جریانی خاص که وابسته به اکثریت مجلس دهم هستند با این پیشنهاد مخالفت کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از این مخالفت پیشنهاد دیگری مبنی بر حضور یک هفته‌ای نمایندگان در مجلس و پیگیری امورات معوقه مطرح شد که باز هم این جریان با آن مخالفت کردند.

علیرضابیگی گفت: دولت و حامیان آن به مردم اعلام می‌کنند در منزل بمانید تا از بحران کرونا خارج شویم، اما اکثریت مجلس که همراه دولت هستند حتی حاضر نشدند چند روز برای پیگیری امورات مربوط به مردم در خانه ملت حاضر شوند.

وی افزود: برخی نمایندگان وابسته به طیف اکثریت مجلس می‌گفتند چرا باید در مجلس قرنطینه شویم؟ چرا که ماندن نمایندگان در پارلمان ثمری ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مخالفت جریان خاص وابسته به اکثریت مجلس با استفاده از قیام و قعود بود که شمارش آن از سوی هیأت رئیسه صورت گرفت.