شناسهٔ خبر: 160491 - سرویس سیاست
منبع: فارس

حجت‌الاسلام سعیدی: سپاه سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و ملجاء آزادی‌خواهان جهان است

سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی به مناسبت روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و ملجاء و پناهگاه امن مردم کشورمان و آزادی‌خواهان جهان برشمرد.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی به مناسبت روز پاسدار، تاکید کرد: سپاه سرافراز در کنار سایر نیروهای مسلح با تبعیت کامل از فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ملجاء و پناهگاهی امن برای مردم عزیز کشور و همه آزادی خواهان دنیا گردیده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سوم شعبان المعظم مصادف با میلاد اسوه آزادگی، ایثار و بندگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با ژرف اندیشی و تدبیر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) بعنوان روز پاسدار نام گرفته است را به امت اسلام به ویژه سنگرنشینان انقلاب و خانواده معزز آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آنان که الگوهای فداکاری و ایثار بوده و با بصیرت مالک اشترگونه مصداق حریت سید و سالار شهیدان عالم هستند، در طول تاریخ با جوشش خون حضرت امام حسین(ع) همواره افراد بزرگی همانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی پای به عرصه وجود نهادند که با خلوص نیت به جهاد فی سبیل الله پرداختند به همین جهت هرچند با امکانات و تجهیزات دنیوی کم همواره در برابر استکبار جهانی و اهریمنان پیروز بوده اند.

بحمدالله اکنون سپاه سرافراز در کنار سایر نیروهای مسلح با تبعیت کامل از فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی سدی محکم در برابر دشمنان بشریت و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ملجاء و پناهگاهی امن برای مردم عزیز کشور و همه آزادی‌خواهان دنیا گردیده است.