شناسهٔ خبر: 160397 - سرویس اقتصاد
منبع: فارس

شهباز حسن‌پوربیگلری:

برنامه‌ی اصلی و اساسی مجلس یازدهم، توجه به مشکلات اساسی و مهم مردم باشد

شهباز حسن پور منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس آتی باید با نگاهی جهادی اشتغال را افزایش دهد گفت: دولت و مجلس فعلی و آینده باید پاسخ مناسبی برای اشتغال و رفع بیکاری جامعه داشته باشند.

به گزارش «نماینده» شهباز حسن‌پوربیگلری منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم درباره اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی مجلس یازدهم باید توجه به مشکلات اساسی و مهم مردم نظیر معیشت، اقتصاد، تورم و گرانی باشد.

وی افزود:وضعیت معیشتی مردم یکی از دغدغه‌های اساسی مردم است و بر این اساس باید سر و سامان خاصی به مسائل اقتصادی کشور دهیم.

منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم تصریح کرد: موضوع اشتغال یکی از اولویت‌هایی است که اکثریت قریب به اتفاق خانواده‌ها آن را دنبال می‌کنند؛ این در حالی است که حدود ۵ میلیون جوان متعهد و جویای کار به دنبال شغل مناسب می‌گردند.

حسن‌پور بیگلری گفت: مجلس یازدهم و دولت فعلی و آینده باید پاسخ مناسبی برای اشتغال و رفع بیکاری جامعه داشته باشند.

وی افزود: مسکن و تولید خانه و ارائه سرپناه برای زوج‌های جوان می‌تواند از دیگر دستور کارهای مجلس آتی باشد. 

منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: توجه به محیط زیست پایدار و همچنین رسیدگی به وضعیت کشاورزی کشور، رفع نیازهای بازنشستگان با توجه به عدم همسان سازی حقوق آنان،رفع دغدغه‌های رزمندگان معسر که قریب به ۱۲۰ هزار نفر هستند و عملا حقوقی دریافت نمی‌کنند باید در مجلس یازدهم به عنوان اولویت به آن نگاه کرده و کمک‌های معیشتی به آنها داده شود.

حسن‌پور بیگلری تصریح کرد: متاسفانه ما شاهد مشکلات متعددی برای بیمه ایثارگران هستیم که باید مجلس آتی در این باره فکر اساسی کند. 

وی گفت: امیدوارم با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم عنوان انقلابی و انقلابی‌گری را دارند باید به صورت جهادی کارها را دنبال کرده و مشکلات مردم را سریعا در کمیسیون‌ها و صحن علنی با هماهنگی و انسجام ویژه حل کنند.