شناسهٔ خبر: 160361 - سرویس مجلس
منبع: مهر

«جهش تولید» منجر به امنیت می‌شود/قوانین دست وپاگیر باید اصلاح شود

ابطحی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: تولید یک عنصر محوری برای حل مشکلات کشور است چرا که استقلال و امنیت سیاسی و اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

به گزارش «نماینده»،محمد جواد ابطحی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ تحت عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب طی سالهای اخیر اقتصاد را محور نام گذاری‌های خود برای سال‌های جدید گذاشته‌اند و همه می‌دانند که راه برون رفت از مشکلات کشورمان پرداختن به تولید داخلی است.

وی ادامه داد: برای برون رفت از مشکلات کشور به ویژه بحران بیکاری، کنترل قاچاق، بهبود وضعیت معیشت مردم و حل آسیب‌های اجتماعی باید تولید داخلی افزایش پیدا کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید یک عنصر محوری برای حل مشکلات کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که استقلال کشور و امنیت سیاسی و اقتصادی را به دنبال دارد.

ابطحی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با آگاهی از توطئه‌های دشمنان شعار سال را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسئولان فقط به برجام و ارتباط با کشورهای غربی توجه دارند و طی سال‌های اخیر به دنبال آن بودند که از این طریق مشکلات کشور را حل کنند اما باید بدانند که راه حل مشکلات کشورمان آن است که به توانمندی‌های داخلی خودمان و افزایش تولید توجه کنیم.

وی اظهار داشت: در سال ۹۹ همه مسئولان باید اقدامات لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهند و باید به حدی شاهد افزایش و جهش تولید باشیم که برای همه مردم ملموس باشد و همه مردم باید از نتیجه رشد اقتصادی بهره مند شوند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال مستلزم همکاری قوای سه گانه با یکدیگر است، گفت: خوشبختانه مجلس یازدهم مجلسی ولایی و انقلابی است و باید نمایندگان مجلس آینده برای تحقق عملی جهش تولید تلاش کنند و با وضع قوانین جدید و همچنین اصلاح برخی از قوانین به ویژه قوانین دست و پا گیر، شرایط لازم را برای رونق کسب و کار و تولید و تحقق شعار سال فراهم کنند به گونه‌ای که سال آینده مقام معظم رهبری به طور کامل از وضعیت تولید کشور رضایت داشته باشند.