شناسهٔ خبر: 160341 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

مجلس یازدهم قوانینی که مانع رونق کسب و کار هستند را اصلاح کند

ولی داداشی نماینده آستارا در مجلس با بیان اینکه در مجلس دهم برخی از قوانینی که موانعی در جهت رونق کسب و کار ایجاد می کردند حذف شدند، گفت: مجلس یازدهم نیز باید قوانینی که مانع رونق کسب و کار هستند را اصلاح کند.

 به گزارش  «نماینده»  ، ولی داداشی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال "جهش تولید" گفت: قوای سه گانه و مردم باید برای تحقق این شعار ت تلاش کرددند و برنامه ریزی های نیز در این راستا باید در دولت و مجلس انجام شود.

وی با بیان اینکه در مجلس دهم برخی از قوانینی که مانع رونق و کسب و کار بودند اصلاح شده است، ادامه داد: برخی از قوانین نیاز به اصلاح دارد که در مجلس یازدهم باید این اتفاق رخ دهد و نظارت بیشتری نیز بر روی اجرای قوانین انجام شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید براینکه یکی از راه های تحقق شعار سال تقویت شرکت های دانش بنیان است، افزود: تقویت جنبش نرم افزاری و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است و تولید علم می تواند روش های صحیح دستیابی به جهش تولید را تبیین کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه باید ضرورت فرهنگ استفاده و حمایت از تولیدات داخلی را در کشور اشاعه بدهیم، اظهار داشت:البته تولید کنندگان داخلی نیز باید به این موضوع توجه کنند که اقلام با کیفیتی تولید کنند که قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی باشد.