شناسهٔ خبر: 160269 - سرویس مجلس
منبع: فارس

صباغیان: مجلس یازدهم باید اولویت ویژه‌ای برای نظارت بر قوه مجریه قائل شود

صباغیان منتخب مردم مهریز در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مجلس آتی باید اولویت ویژه‌ای بر نظارت بر قوانین و مقررات و قوه مجریه قائل شود گفت: مجلس یازدهم باید موانع پیش پای تولید و اشتغال را رفع کرده و مقررات زاید را حذف کند.

به گزارش «نماینده»،محمدرضا صباغیان بافقی منتخب مردم مهریز در مجلس یازدهم، درباره مهمترین اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: مجلس یازدهم قطعا باید تمرکز ویژه‌ای بر معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد.

وی افزود: ما قطعا بحران کرونا را هم پشت سر خواهیم گذاشت ولی باید بکوشیم قانون و مقررات را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

منتخب مردم مهریز در مجلس یازدهم تصریح کرد:‌ مجلس آتی باید موانع پیش پای تولید و اشتغال را در کشور رفع  کرده و مقررات زاید را حذف کند ضمن اینکه مجلس هم باید پیشتاز رعایت قوانین و مقررات در کشور باشد.

** مجلس یازدهم باید دولت را به ریل بازگرداند

صباغیان گفت: مجلس یازدهم اگر در ضوابط و چارچوب‌ها حرکت کرده و بتواند از ابزارهای نظارتی‌اش به خوبی استفاده کند و دولت را به ریل اصلی کشور بازگرداند، بسیاری از مشکلات  مانند بیکاری،گرانی و معیشت، برطرف خواهد شد.

وی افزود: یکی از ضعف‌های موجود در کشور آن است که قانون نوشته شده و تصویب می‌شود اما کسی به آن عمل نمی‌کند و حتی برخی اوقات خلاف آن اقدام می‌کنند. لذا مجلس آتی باید بر نظارت و اجرای قوانین تمرکز کند.

** مجلس آتی باید اولویت ویژه‌ای برای نظارت بر قوه مجریه قائل شود

منتخب مردم مهریز در مجلس یازدهم اظهار داشت: وکلای ملت در مجلس آتی باید بر قوانین حوزه سلامت، ازدواج و اشتغال نظارت کند.

صباغیان تاکید کرد مجلس یازدهم باید اولویت ویژه‌ای بر نظارت بر قوانین و مقررات و قوه مجریه قائل شود.